Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Milan Pikard číslo předplatného 791027
Znění stížnosti
Na počátku řijna 2019 mě přes můj mobilní telefon oslovila nějaká paní s nabídkou mechanického holícího strojku s náhradními hlavicemi,jen za poštovne 149kč . Se zasláním jsem souhlasil.Asi po mesici mi opet volala nějaka pani a řekla,že to trva než mi strojek přijde,že mam čekat a dala mi tel. číslo,kam mam pro připad volat. Na tento holici strojek jsem čekal do prosince minulého roku a po Vanočnich svatcich jsem se k nim dovolal, bylo mi řečeno že 3 prosince 2019 mi byl strojek zaslan .Jenže stále nic a tak 5.2.2020 jsem zavolal opět ja,bylo mi řečeno,že mi firma posila upomínku v hodnote 208kč,ale když mi nic nepřišlo,pak mam fakturu roztrhat a zahodit.
6.2. na druhy den jsem opet volal a chtěl,aby mi na mou email adresu napsaly vyjadřeni,že jim nic nedlužim…..jenže nic a dnes také a vlastne od te doby se nemohu na žadna čisla dovolat.
Na faktuře je napsano Goodshave Men ,tesne pod timto nazvem číslo 004S120305002227
Zajimave je,že datum splatnosti je 09.01.2020
Datum vystaveni 3.12.2019...ale na tento datum mi telefonistka řekla že mi posilaji strojek, ne upomínku
A ještě zajimavějši je že faktura na faktuře je datum tisku 28.1.2020
Mnoho dni po splatnosti a ve schránce jsem ji měl až 7.2.2020
Nevim co delat, všechny hovory mam nahrane,hlavne ty kde mi řikaji že nemam nic platit (mam takovy tel).
Mam platit?Jenže jsem nic nedostal a když budou posilat faktury ,s takovym zpozdenim,pak by to bylo nekonečne placeni,stale by si učtovali náklady..procenta z nečeho co jsem nedostal.
mechanický holící strojek , nahradní holítka
Stornování upomínky. Vyřazení veškerých mých osobních údajů z databáze společnosti Mylano a ukončení veškerých dodávek zboží od společnosti Mylano a dalších společností, které tato společnost zastupuje, či jejich produkty nabízí.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.