Společnost


Rychlé řešení pohledávek s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39567vymáhání pohledávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2020, před 5 lety

Monika Janáková

Znění stížnosti

Dobrý den, 7.2.2020 jsem obdržel výzvu k úhradě pohledávky která vznikla společnosti Stabil energy s.r,o. z důvodu porušení sdružené smlouvy na dodávky elektřiny a plynu. Od 1.7.2019 jsme u nového dodavatele elektřiny, tedy jsem nedodržel smluvní podmínky a věděl jsem že zaplatím pokutu. Stabil energy s.r.o. nás vyúčtoval a z vyúčtování si stáhl deaktivační poplatek 8000kč. Zbylý přeplatek z vyúčtování nám vrátili na účet. Myslel jsem si že celá záležitost je uzavřená až do 7.2.2020 kdy mám zaplatit pohledávku do 19.2.2020 v celkové částce 9200kč. Sankce za porušení smlouvy 8000kč a poplatek za administrativní úkony spojené s vymáháním pohledávky 1200kč. 9.11.2016 jsem podepsal plnou moc společnosti Česká aukce s.r.o. Volal jsem na společnost Stabil energi s.r.o., rychlé řešení pohledávek s.r.o., česká aukce s.r.o., psal jsem na tyto tři společnosti e-maily, vypověděl jsem plnou mos Ceské aukci s.r.o. ale nikdo z nich neodpovídá ani nezvedá telefon a ani nekomunikuje.
Kontakty kde jsem psal e-mail: info@rychleresenipohledavek.cz, info@ceske-aukce.eu,faktury@stabilenergy.cz. Žádná komunikace k dnešnímu dni.Neoprávněně musím zaplatit deaktivační poplatek znovu za odstoupení smlouvy s dodavatelem elektřiny a za úkon spojený s vymáháním. Janák


Požadované řešení

Vysvětlení k celé záležitosti a ukončení pohledávky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2020 15:03, před 5 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitelka jistá tím, že závazek byl ukončen s tím, že její dluh spočívající ve smluvní pokutě byl již uhrazen, patrně nebude možné právní důvod pro nárokování si dalšího poplatku prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy Rychlé řešení pohledávek s.r.o. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat. Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil administrativní poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 23:39, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.