Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#39568Reklamace tarifu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2020, před 5 lety

Marcel Puška

Znění stížnosti

Dobrý den. Už jsem na Vodafone dost naštvaný, protože mi chodí faktury za službu - tarif který jsem si neobjednal. Z důvodu prodloužení smlouvy opět na 2 roky mi bylo volno z Vodafone a bylo mi nabídnut výhodnější tarif co se týče navýšení internetu. Tarif jsem měl domluvený jen o pár desítek korun dražší a možnost čerpání více dat. Nikoliv neomezený tarif. Byl jsem dohodnut na 1099 korun měsíčně z nyvysenim jen internetových dát. A ne za 1800 korun měsíčně na to bych nikoli nepristoupil. Mám za to že se možná stala chyba ale já nejsem ochotně platit to co jsem si nedomluvil.Vzdy prevracim oči při fakturaci a chci abych měl ten tarif na kterém jsem byl dohodnut. A to za 1099 korun měsíčně. Doufám že mi reklamaci vyhovite a odsouhlasite. Děkuji s pozdravem Puška Marcel t


Produkt

V popisu stiznosti


Požadované řešení

V popisu stignosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2020 08:30, před 5 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.2.2020 20:20, před 5 lety

Dobrý den, pane Puško,

rádi nastavení služeb na Vašem telefonním zkontrolujeme, když nám napíšete přes kontaktní formulář na https://tam.je/dotazdtest. Odpovíme Vám pak e-mailem nebo zavoláme.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 17:10, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2020 17:10, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.