Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den. Už jsem na Vodafone dost naštvaný, protože mi chodí faktury za službu - tarif který jsem si neobjednal. Z důvodu prodloužení smlouvy opět na 2 roky mi bylo volno z Vodafone a bylo mi nabídnut výhodnější tarif co se týče navýšení internetu. Tarif jsem měl domluvený jen o pár desítek korun dražší a možnost čerpání více dat. Nikoliv neomezený tarif. Byl jsem dohodnut na 1099 korun měsíčně z nyvysenim jen internetových dát. A ne za 1800 korun měsíčně na to bych nikoli nepristoupil. Mám za to že se možná stala chyba ale já nejsem ochotně platit to co jsem si nedomluvil.Vzdy prevracim oči při fakturaci a chci abych měl ten tarif na kterém jsem byl dohodnut. A to za 1099 korun měsíčně. Doufám že mi reklamaci vyhovite a odsouhlasite. Děkuji s pozdravem Puška Marcel t
V popisu stiznosti
V popisu stignosti
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Puško,
rádi nastavení služeb na Vašem telefonním zkontrolujeme, když nám napíšete přes kontaktní formulář na https://tam.je/dotazdtest. Odpovíme Vám pak e-mailem nebo zavoláme.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.