Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si v září 2019 obj.č.800476 Mikinový kabát dámský vel.XXL cena 757,-Kč ,balíček doručen 23.11.2019,ihned jsem na Vevio.cz ( e-mail info @vevio.cz ( poslala zprávu,že zboží je z jiného materiálu,že vzhledem k velikosti jsou velmi úzké rukávy,aby mě poslali zprávu kam mám zboží ve lhůtě do 14 dní vrátit.Nikdo nereagoval,pročítala jsem různé informace od jiných zákazníků a našla jsem Reklamační formulář,ten jsem 2.12.2019 vyplnila a odeslala,stále žádná reakce z Vevia,19.12.2019 jsem opět psala na e-mail info vevio.cz upomínku,opět reakce žádná,28.12.2019 jsem rovněž žádala o zaslání adresy kam mám zboží vrátit,opět bez odpovědi,30.2.2019 jsem znovu vyplnila Reklamační formulář č.27488,obratem mě odepsal nějaký pan Nový,že Reklamace se neuznává,jelikož není vidět na přiložených fotografii ,že zboží je poškozené.Já jsem ale vůbec zboží nereklamovala z důvodu špatné kvality i když špatná je,ale jak bylo zboží doručeno rozhodla jsem se jej vrátit ve lhůtě do 14 dnů,na což mám nárok.
Zboží vůbec neodpovídá obrázku na kterém bylo nabízeno,rozhodla jsem se ihned od smlouvy odstoupit ve lhůtě do 14 dnů,což jsem učinila ihned.
Žádm o vrácení částky 757,-Kč na můj účet č. 205 687 627/0600, a sdělení adresy kam mám zboží vrátit
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.