Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#39573Stabil energy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2020, před 5 lety

Petra Samkova

Znění stížnosti

Dobrý den, moje maminka měla dodavatele stabil energy vše bylo bez problému, ale ke konci roku ji bylo zasláno ze přechází k dodavateli zelená energie, stim ze mění dodavatele zjistili jsme ze společnost stabil energy zkrachovala, ale poslední vyúčtování nám bylo zasláno kde měla přeplatek ve vyšší 14 tisíc. Splatnost přeplatku měla byt do 12.12.2019, do teď což je 10.02.2020 přeplatek mamince nevrátily. Jak v tomhle případě máme postupovat ? Zkoušeli jsme volat na zákaznickou linku jak stabil energy tak zelená energie ale oboje bez úspěchu na mail ani dopis nikdo ani u jedny společnosti nereaguje. Je nějaká naděje a možnost aby nám byl přeplatek vrácen ? Děkuji za odpověď


Požadované řešení

Vrácení přeplatku za elektřinu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 09:08, před 5 lety

Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2020 19:41, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.