Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#39574CCC Czech, s. r. o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2020, před 5 lety

Zdeněk Fasora

Znění stížnosti

Dobrý den,
9.8. 2019 jsem koupil boty Adidas HOOPS 2.0 MID BB7208 cena 1654,-Kč. Reklamace číslo 52/1/20. Obsah reklamace levá a pravá špička prasklý materiál. Reklamace byla zamítnuta z důvodu, že poškození se nachází na dobře viditelných místech a mohl jsem si všimnout při každodenní údržbě. Tímto se prý zákazník připravil o právo, aby reklamace byla uznána. Boty které stály 1654 Kč, by měli něco vydržet a né, aby za půl roku praskli. Obuv by měla být ke každodennímu nošení a tím, že prasknou tak je asi něco špatně. Jsem velice nespokojen.Proto jsem poučen a už si zde nikdy nekoupím žádné boty, a to jsem si prvně myslel, že se zde prodávají kvalitní boty …


Produkt

Adidas HOOPS 2.0 MID BB7208


Požadované řešení

Chtěl bych vrátit peníze, jelikož boty, které stojí tolik peněz a nevydrží ani půl roku, mi nepřijde zrovna normální.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2020 17:54, před 5 lety

Prodávající neodpovídá za vadu, kterou způsobil spotřebitel. V případě soudního sporu by se tedy posuzovalo, zda k poškození obuvi došlo jednáním spotřebitele nebo zda bylo způsobeno vadou. Pokud reklamace byla uplatněna do 6 měsíců od převzetí zboží, musel by v případě soudního sporu prodávající prokázat, že za poškození obuvi neodpovídá. Po uplynutí 6 měsíců se důkazní břemeno otáčí a leží na spotřebitelovi.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2020 08:59, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.