Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Pred dvema dny jsem podal stiznost #39513. Dnes mi konecne zprovoznili premier sport u me v byte, ale pristup k uctu stale neni preveden. Navic slecna L. na me hulakala, ze udelala vsechno spravne, ac v sobotu mi jeji kolegove pripustili, ze to bylo spatne. Navic mi doporucila, abych sel jinam, kdyz se mi to nelibi......
Ovsem sagy neni konec. Premier sport sice byl zpristupnen, ale O2tv a internet vypnuli v byte meho syna, bydli o 2 patra vyse a je to v ramci jedoho uctu!!!!
Musim rict, ze od roku 1989 jsem se s takovou smesici neschopnosti a arogance nesetkal. Pokud to nebude spraveno, obratim se na televizi a noviny. Tohle uz je moc
Viz nahore
Okamzite zprovozneni a osobni omluva
|
Tweet |
Ohledně chování zaměstnanců platí, že toto nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Ohledně nedostupnosti služby pro jiného spotřebitele platí, že nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
velmi nás mrzí vzniklá situace. Vše prověříme. Můžete nám zaslat číslo vaší přípojky a číslo přípojky vašeho syna, prostřednictvím info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost?
Díky
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.