Společnost


Alektum, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#39580Vymáhání dluhu za nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2020, před 5 lety

Jiří Jásek

Znění stížnosti

Upomínka k platbê za zbožī které nebylo dodané


Produkt

Goodshave men


Požadované řešení

Stormi platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 16:52, před 5 lety

Pokud se společnost domáhá zaplacení údajného dluhu, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud by tedy v tomto případě společnost neprokázala, že spotřebitelovi bylo dodáno zboží, nemůže se svým nárok uspět. Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost vyzval, aby od neoprávněného domáhání se zaplacení údajného dluhu upustila nebo aby mu společnost prokázala existenci tohoto dluhu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2020 18:43, před 5 lety

Bez sdělení čísla případu není možné se k předmětné reklamaci vyjádřit.

Alektum, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.3.2020 22:24, před 5 lety


Jiří Jásek

Číslo fakturu 17334178

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 07:16, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2020 09:43, před 5 lety

Je nutné dodat číslo případu z SMS, e-mailu nebo dopisu a ne číslo faktury. Případ není jinak možné identifikovat.

Alektum, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.3.2020 17:03, před 5 lety


Jiří Jásek

1451

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2020 08:29, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na doplnění stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2020 09:45, před 5 lety

Uvedené číslo neodpovídá evidenci případů Alektum, s.r.o.. Kontaktujte prosím telefonicky společnost Alektum, s.r.o. na tel.270 005 500.

Alektum, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2020 21:42, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2020 09:53, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.