Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pokud se společnost domáhá zaplacení údajného dluhu, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud by tedy v tomto případě společnost neprokázala, že spotřebitelovi bylo dodáno zboží, nemůže se svým nárok uspět. Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost vyzval, aby od neoprávněného domáhání se zaplacení údajného dluhu upustila nebo aby mu společnost prokázala existenci tohoto dluhu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Bez sdělení čísla případu není možné se k předmětné reklamaci vyjádřit.
Alektum, s.r.o.
Číslo fakturu 17334178
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Je nutné dodat číslo případu z SMS, e-mailu nebo dopisu a ne číslo faktury. Případ není jinak možné identifikovat.
Alektum, s.r.o.
1451
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na doplnění stížnosti.
Uvedené číslo neodpovídá evidenci případů Alektum, s.r.o.. Kontaktujte prosím telefonicky společnost Alektum, s.r.o. na tel.270 005 500.
Alektum, s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.