Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 5.1 přišla ,,Upomínka" k jakési úhradě poštovného a balného za něco,co jsem od této ,,společnosti" nikdy Neobdržel !!!Uvádím pro informaci,že jsem si od nikoho nic neobjednával !!! Proto nevznikl žádný právní důvod k hrazení zboží,které fakticky nepřišlo na moji adresu. Již delší dobu si po telefonu zásadně nic neobjednávám a na PO Boxy zásadně nevěřím,jelikož tzv Anonymita prodejců je v tomto případě evidentní.
Je mi též záhadou,kde k mým osobním údajům dotyčná ,,Společnost " přišla.
Celkem asi 8x jsem na uvedené tel.číslo Zákaznického servisu -227 191 219 -volal -bezúspěšně. To je v naší zemi všechno možné?
Nic jsem si neobjednával,takže ani nevím,o jaký produkt má jít !
S podobným typem ,,Obchodníků" nechci mít nic společného. Reakce by měla taková-tyto sprosté praktiky by vůbec neměli existovat a stát by je měl tvrdě postihovat !Existuje snad nějaký kontrolní orgán,který by podobné aktivity měl řešit. Já samozřejmě nebudu nic nikomu hradit.
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.