Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39584,,Upomínka" za nedodané zboží !!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2020, před 5 lety

Pavel Chodora

Znění stížnosti

Dne 5.1 přišla ,,Upomínka" k jakési úhradě poštovného a balného za něco,co jsem od této ,,společnosti" nikdy Neobdržel !!!Uvádím pro informaci,že jsem si od nikoho nic neobjednával !!! Proto nevznikl žádný právní důvod k hrazení zboží,které fakticky nepřišlo na moji adresu. Již delší dobu si po telefonu zásadně nic neobjednávám a na PO Boxy zásadně nevěřím,jelikož tzv Anonymita prodejců je v tomto případě evidentní.
Je mi též záhadou,kde k mým osobním údajům dotyčná ,,Společnost " přišla.
Celkem asi 8x jsem na uvedené tel.číslo Zákaznického servisu -227 191 219 -volal -bezúspěšně. To je v naší zemi všechno možné?


Produkt

Nic jsem si neobjednával,takže ani nevím,o jaký produkt má jít !


Požadované řešení

S podobným typem ,,Obchodníků" nechci mít nic společného. Reakce by měla taková-tyto sprosté praktiky by vůbec neměli existovat a stát by je měl tvrdě postihovat !Existuje snad nějaký kontrolní orgán,který by podobné aktivity měl řešit. Já samozřejmě nebudu nic nikomu hradit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2020 18:40, před 5 lety

Spotřebiteli doporučujeme kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2020 19:16, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.