Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, mám problémy s touto společností. Hned po 5 dnech po založení profilu a po zaplacení členstvi Premium, jsem požádala o zrušení členství a úplném zrušení smlouvy, tudíž před uplynutím 14 denní výpovědní lhůty. Na ukázány jimi email jsem poslala odstoupení od smlouvy na což dána společnost nereaguje. Profil zrušit nejde. Prosím o pomoc než by ze mě začali tahat peníze. Děkuji
be 2 S.à.r.l., 13 rue si Commerce, L 1351 Luxemburg
Požadují okamžitě zrušení členství Premium, zrušení smlouvy a už nikdy nechcy mít nic společného s touto společností.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti jí to nebylo umožněno, je takové odstoupení od smlouvy účinné a společnost je povinna jej respektovat. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Spotřebitelka by si měla ponechat všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu zrušila, případně že se ji pokoušela zrušit. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce rovněž doporučujeme oslovit banku s případnou žádostí o zablokování platební karty, prostřednictvím které poplatek za členství hradila.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, přišel mi email ve kterém mi napsali, cituji: Odstoupení od smlouvy již není možné, jelikož jste hrazených služeb využila. Jako vstřícný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Premioveho členství. Vaše Prémiové členství vyprší: ke dni: 06/03/2020 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.
To je vše, žádná odpověď ohledně vymazání osobních údajů a vymazání profilu. Slušné jsem je pořádala o ukončení smlouvy a poslání potvrzení o ukončení smlouvy, na což žádná odpověď nebyla.
Opakované žádám společnost be2 o ukončení smlouvy a zaslání potvrzení.
Děkuji.
Spotřebitelce doporučujeme si komunikaci pečlivě uložit a pro jistotu může také zablokovat platební kartu. Se sdělení společnosti plyne, že by už k žádnému dalšímu stržení částky nemělo dojít, avšak doporučujeme obezřetnost.
Další potvrzení doporučujeme opakovaně urgovat. Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se vyjádřila ke všem požadavkům spotřebitelky.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.