Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39593Zrušení členství a odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2020, před 5 lety

Tetyana Plyska

Znění stížnosti

Dobrý den, mám problémy s touto společností. Hned po 5 dnech po založení profilu a po zaplacení členstvi Premium, jsem požádala o zrušení členství a úplném zrušení smlouvy, tudíž před uplynutím 14 denní výpovědní lhůty. Na ukázány jimi email jsem poslala odstoupení od smlouvy na což dána společnost nereaguje. Profil zrušit nejde. Prosím o pomoc než by ze mě začali tahat peníze. Děkuji


Produkt

be 2 S.à.r.l., 13 rue si Commerce, L 1351 Luxemburg


Požadované řešení

Požadují okamžitě zrušení členství Premium, zrušení smlouvy a už nikdy nechcy mít nic společného s touto společností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2020 09:46, před 5 lety

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti jí to nebylo umožněno, je takové odstoupení od smlouvy účinné a společnost je povinna jej respektovat. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Spotřebitelka by si měla ponechat všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu zrušila, případně že se ji pokoušela zrušit. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce rovněž doporučujeme oslovit banku s případnou žádostí o zablokování platební karty, prostřednictvím které poplatek za členství hradila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2020 11:42, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.2.2020 12:41, před 5 lety


Tetyana Plyska

Dobrý den, přišel mi email ve kterém mi napsali, cituji: Odstoupení od smlouvy již není možné, jelikož jste hrazených služeb využila. Jako vstřícný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Premioveho členství. Vaše Prémiové členství vyprší: ke dni: 06/03/2020 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.

To je vše, žádná odpověď ohledně vymazání osobních údajů a vymazání profilu. Slušné jsem je pořádala o ukončení smlouvy a poslání potvrzení o ukončení smlouvy, na což žádná odpověď nebyla.
Opakované žádám společnost be2 o ukončení smlouvy a zaslání potvrzení.
Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2020 12:24, před 5 lety

Spotřebitelce doporučujeme si komunikaci pečlivě uložit a pro jistotu může také zablokovat platební kartu. Se sdělení společnosti plyne, že by už k žádnému dalšímu stržení částky nemělo dojít, avšak doporučujeme obezřetnost.

Další potvrzení doporučujeme opakovaně urgovat. Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se vyjádřila ke všem požadavkům spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 21:57, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2020 15:24, před 5 lety

Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.