Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39596Odstoupení od smlouvy, výpověď

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2020, před 5 lety

Tereza Červenková

Znění stížnosti

Dobrý den,
5.1.2020 jsem zaplatila částku 159 Kč, že jsem premiový člen, vzhledem k tomu že jsem seznamku vůbec nevyužívala kromě jednoho dne, jsem nečetla již ani maily upozorňující na nové nápadníky. Dnešním dnem jsem zjistila, že musím zaplatit 2530 Kč na další tři měsíce, jinak po mě částka bude výmahána, a já navíc nemohu ani smazat profil. Do dnešního dne jsem za první zaplacenou částku neobdržela ani fakturu, navíc jsemt tedy ze strachu zaplatila další 2530 Kč za něco, co nevyužívám, a o čem jsem nebyla v původní objednávce vůbec informována. Dnešním dnem po zaplacení opět přišel email s premiovým členstvím na 159 Kč a že se po měsíci opakovaně prodlouží, pokud 4 dny před nepodávám výpověď a budu nucena opět zaplatit částku 2530 Kč. Přitom jsem uhradila 2530 Kč, následně v mém účtu se objevila poznámka, že moje premiové členství bylo zrušeno, následně jsem účet deaktivovala. Tato seznamka je opravdu velký podvod, já tímto prosím o pomoc, jak dosáhnout navrácení alespon nějaké finanční částky a jestli vůbec je profil řádně smazán. Děkuji


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2020 09:43, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2020 11:42, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.2.2020 13:11, před 5 lety


Tereza Červenková

Dobrý den,
email jsem posílala dnes ráno nejen na zákaznické centrum, ale i Vám. Žádnou odpověď nemám ani ve standardní příchozí poště, ani ve spamu. Jediné co mi od Vás dnes 3krát bylo jako odpověď na můj požadavek je jak vypnout zasílání oznámení do mailu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2020 23:06, před 5 lety

Spotřebitelka stížnost doplnila o následující:

"Dobrý den,
obracím se znovu s prosbou. 11.2. jsem byla pod nátlakem nucena zaplatit 2.530 Kč za tři měsíce užívání premiového účtu. Tato podmínka po prvním měsíční členství nikde při uzavírání služby nebyla (to ale ovšem z mnoha dalších stížností víte). Na moje emaily o zaplacení a požadavku smazání profilu, jsem se opět dočkala odpovědi, že premiový účet byl tedy deaktivován, a pokud chci smazání účtu, musím opět poslat žádost. Opravdu nevím, kolik jich mám odesílat, kolikrát je potřeba zahlcovat mailovou schránku. Potvrzení žádné nemám. Mnou nevyžádaná služba premiového členství, které bylo ihned zrušené po zaplacení 11.2., je tudíž uhrazené do 11.5.2020. Jelikož nic nevyužívám, (žádám o vrácení poměrné částky peněz), mi bylo pouze sděleno, že jsem promarnila 14ti denní lhůtu na odstoupení od smlouvy. Banka mi navíc musela zablokovat kartu, tudíž mi vznikly další komplikace. Jak jistě víte, peníze mají neprávem, zastrašování, vydírání, nekalé praktiky. Tímto prosím o radu, jak dále postupovat, a aby společnost zaslala potvrzení o trvalém, nenávratném smazání profilu, včetně osobních údajů a dat.
Děkuji"

Doplňujeme, že kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Společnost má nyní možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2020 13:29, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2020 22:29, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.