Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
objednala jsem si zboží 22.11.2019. První zboží mi dorazilo 28.12.2019, které jsem 29.12 reklamovala dle instrukcí na jejich stránkách. Zboží neodpovídalo velikosti (pánská velikost M odpovídá pomalu velikosti 11 dítěte) ani kvalitou (luxusním oblečení to opravdu není).
Od té doby se mnou nikdo nekomunikuje, ač jsem opět 2.2.2020 zaslala další upomínku co s reklamací.
A tak mi ve skříni leží hromada věcí, které se nedá nosit, vyměnit mi to nikdo nechce a hlavně dvě zaplacené položky mi vůbec nepřišly.
Prosím šlo by s tím něco udělat?
S pozdravem Cojocaru
Luxusní mikina pro muže Barva: Gray red, Velikost: XL - neodpovídá velikost, Podzimní mikina pro muže Barva: Black, Velikost: XL - neodpovídá velikost, Dámská halenka Rissto Barva: Army Green, Velikost: L - neodpovídá velikost špatná kvalita, Dámská elegantní mikina s kapucí Barva: Black, Velikost: XL - neodpovídá velikost špatná kvalita, Dámský dlouhý volný svetr Arya Barva: Black, Velikost: XL - zboží vůbec nepřišlo, Dámský svetr Pappsy Barva: Pink, Velikost: XL - zboží vůbec nepřišlo
Prosím o vrácení peněz!!!!!
Reklamované zboží, které mi došlo Vám s radostí odešlu zpět.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna. Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, dopouští se rovněž přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.