Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
21.1.2020 jsem si vybral sortiment nářadí za 823 Kč.
Platbu jsem provedl okamžitě přes PayU.
Číslo transakce: C 67F8 XX1582877852XX (PL)
Číslo objednávky (přidělené příjemcem): 218846#5e27a13ebb5a16.91348352
Popis transakce: Order #102400594[1]
Částka: 823,00 CZK
Od té doby nemám žádné iformace ani sdělení.
Považuji to za zneužití informací v obchodním styku a podvodné jednání.
Rád bych dostal své peníze zpět.
Jednalo se o nastroje a pomůcky do dílny
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
při objednávce bylo uvedeno, že náš dodavatel má do 9.2.2020 dovolenou a zásilky se budou zákazníkům odesílat po tomto termínu. Budete ještě kontaktován o odeslání zásilky emailem.
Vaše objednávka se nyní kompletuje u zahraničního dodavatele. Doba dodání Vašeho zboží je 10-30 (maximálně 60) dní od odeslání. Nyní jsme u dodavatele zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání budete informován prostřednictvím emailové zprávy.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den, rád bych zboží dostal a potom stížnost stáhnu.
Stačilo mne včas informovat o prodlení v dodávce, to se však nestalo.
Zboží jsem okamžitě zaplatil a od té chvíle se nic nedělo a dodavatel s penězi volně nakládá. Nepovažuji tuto situaci za standardní.
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, dnes je 23.3. a nedostal jsem žádnou reakci od dodavatele. Dodavatel mne nekontaktoval ani telefonicky ani emailem. Jsem zklamán, tato služba není službou
Neumím si představit že bych tímto způsobem pracoval.
Luboš Dvořák
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
ve Vaší objednávce je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 8.3.2020. Vaše zboží je na cestě k Vám.
Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít v sekci Doprava a doba dodání - http://postovnezdarma.cz/doprava nebo také v sekci Jak to funguje.
V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.
V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoli další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den, nevím co k tomu říci. Zboží jsem objednal přes jinou společnost a již jej mám u sebe. Měl to být původně dárek - to se tedy nepovedlo. Myslím si že výrobce je jen jeden a to z východu. Nemohu se ubránit dojmu, že zde stále není něco v pořádku.
Takovéto dodací termíny jsem nezažil.
Nastává teď situace, že se nezdržuji na své adrese a nemohu tak zásilku na tehdy udané adrese převzít. Luboš Dvořák
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla spotřebiteli navrhnout řešení nastalé situace.
u zboží, které jste si objednala, jste měla uvedeno, že je skladem u dodavatele. Doba dodání zásilky je doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání.
Tuto informaci jste měla znovu v košíku. Veškeré informace naleznete v obchodních podmínkách.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení:
Komentář: Jsem spokojen opravdu částečně. Dnes je 17.4. a objednával jsem 21.1.
Argument o dovolené dodavatele neumím okomentovat, neboť si nejsem jist zda to tak bylo nebo ne. Jisté je jestli bych takovouto informaci u výrobku zaregistroval, objednávku bych nedělal. Doposud jsem obdržel jednu položku, někdo ji vhodil do schránky. Očekával jsem že budu osloven dopravcem o převzetí celé zásilky a ne že to bude chodit nahodile. V teto virové době navíc nemohu bydlet na své adrese. Jako dárek to již předat se zpožděním dvou měsíců nemá smysl. Myslím si že jsem potrestal sám sebe. Přesto děkuji za možnost komunikace. Luboš Dvořák