Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#39609Špatné ocenění zboží,opakovaně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2020, před 5 lety

Jaroslav Láska

Znění stížnosti

Již mnohokrát se mi stalo v prodejně Turnov že cenovky neodpovidají učtované částce na kase!!samozřejmě vždy v neprospěch zákazníka.Konkretné dnes selské jogurty v akci cena 9,90 v krabici mix jogurtů,na kase jogurt švestkový 14,90..kdyby se toto stalo vyjmečně tak neřešim,ale zdá se to už jakousi vaší hrou se zákazníky,kdo se napálí a kdo néé!Dnes jogurty,jindy jiný artikl a stále dokola.Další nepřijemnost taky celkem častá..spousty palet nebo tech vozejků se zbožim po prodejně které nikdo nevybaluje a nám zákaznikům to celkem překáži se tomu co chvili vyhýbat,bylo by fajn aby se toto nedělo.Dáěkuji za přečtení a ideálně i nápravu,hlavně v té kontrole cen!!!Děkuji


Produkt

jogurty selské


Požadované řešení

pečlivost při ocenování a rozlišení zřetelně,který selský jogurt je v akci a který tam je nastrčen za původni cenu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2020 07:51, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitelky dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitelku o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.2.2020 11:47, před 5 lety

Dobrý den, pane Lásko,

mrzí nás, že Vám byla špatně namarkovaná cena. Váš podnět tedy předáme vedení dané prodejny, aby jej prověřilo. Co se týče palet a vozíku, v tomto případě bohužel nemůžeme nic dělat. Naši zaměstnanci musí zboží doplňovat několikrát denně, aby měli naši zákazníci pořád všechen sortiment dostupný. Pokud jste viděl vozík či paletu, který nebyl zrovna používán, zřejmě musel dotyčný zaměstnanec obsluhovat kasu, kávomat, pekárnu nebo dělat jinou neodkladnou činnost.

Prosíme tedy o pochopení a přejeme pokud možno pěkný den. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2020 22:20, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2020 17:07, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.