Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Již mnohokrát se mi stalo v prodejně Turnov že cenovky neodpovidají učtované částce na kase!!samozřejmě vždy v neprospěch zákazníka.Konkretné dnes selské jogurty v akci cena 9,90 v krabici mix jogurtů,na kase jogurt švestkový 14,90..kdyby se toto stalo vyjmečně tak neřešim,ale zdá se to už jakousi vaší hrou se zákazníky,kdo se napálí a kdo néé!Dnes jogurty,jindy jiný artikl a stále dokola.Další nepřijemnost taky celkem častá..spousty palet nebo tech vozejků se zbožim po prodejně které nikdo nevybaluje a nám zákaznikům to celkem překáži se tomu co chvili vyhýbat,bylo by fajn aby se toto nedělo.Dáěkuji za přečtení a ideálně i nápravu,hlavně v té kontrole cen!!!Děkuji
jogurty selské
pečlivost při ocenování a rozlišení zřetelně,který selský jogurt je v akci a který tam je nastrčen za původni cenu
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitelky dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitelku o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).
Dobrý den, pane Lásko,
mrzí nás, že Vám byla špatně namarkovaná cena. Váš podnět tedy předáme vedení dané prodejny, aby jej prověřilo. Co se týče palet a vozíku, v tomto případě bohužel nemůžeme nic dělat. Naši zaměstnanci musí zboží doplňovat několikrát denně, aby měli naši zákazníci pořád všechen sortiment dostupný. Pokud jste viděl vozík či paletu, který nebyl zrovna používán, zřejmě musel dotyčný zaměstnanec obsluhovat kasu, kávomat, pekárnu nebo dělat jinou neodkladnou činnost.
Prosíme tedy o pochopení a přejeme pokud možno pěkný den. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.