Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#3961Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 25 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2014, před 10 lety

Iveta Macháčková

Znění stížnosti

Dobrý den,koupila jsem dceři tenisky v červnu a v dubnu už se nedaly nosit,neboť mají na patách praskliny.Reklamaci mi zamítli s tím,že je v místě největší námahy obuv opotřebovaná a projevilo se to prasknutím.Napsala jsem jim,že nesouhlasím,ale pro ně je to vyřízená reklamace a že se můžu obrátit na další instituce.Přitom na podrážce je vidět ještě vzorek,což myslím nenasvědčuje opotřebení.Když bych to spočítala,tak je dcera nosila tak 3 měsíce a rozhodně je nemá na nohách 24 hod.,že ano.Mají to prodávat teda za 50,- Kč,když to nic nevydrží.Děkuji Macháčková.


Produkt

dětská obuv vycházková lepená, zákl.vrch.mat.textil


Požadované řešení

Vrácení peněz,když to nejde opravit tak prostě peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2014 14:23, před 10 lety

Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 14:53, před 10 lety

Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Ve sporu by spotřebitel měl být schopný prokázat, že se jednalo o vadu a že byla přítomná na zboží v době uplatnění reklamace (např. zmíněným posudkem). V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.