Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,koupila jsem dceři tenisky v červnu a v dubnu už se nedaly nosit,neboť mají na patách praskliny.Reklamaci mi zamítli s tím,že je v místě největší námahy obuv opotřebovaná a projevilo se to prasknutím.Napsala jsem jim,že nesouhlasím,ale pro ně je to vyřízená reklamace a že se můžu obrátit na další instituce.Přitom na podrážce je vidět ještě vzorek,což myslím nenasvědčuje opotřebení.Když bych to spočítala,tak je dcera nosila tak 3 měsíce a rozhodně je nemá na nohách 24 hod.,že ano.Mají to prodávat teda za 50,- Kč,když to nic nevydrží.Děkuji Macháčková.
dětská obuv vycházková lepená, zákl.vrch.mat.textil
Vrácení peněz,když to nejde opravit tak prostě peníze.
|
Tweet |
Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Ve sporu by spotřebitel měl být schopný prokázat, že se jednalo o vadu a že byla přítomná na zboží v době uplatnění reklamace (např. zmíněným posudkem). V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.