Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#39615Philips OneBlade

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2020, před 5 lety

Jiří Ondráček

Znění stížnosti

Dobrý den,

manželka mi zakoupila u Alza.cz holicí strojek Philips OneBlade.
Strojek jsem se ve 14 denní lhůtě pokusil vrátit na výdejně v Pardubicích.
Tam mi bylo řečeno, že jsem zboží rozbalil a tím pádem ho nelze vrátit.
Na prodejně argumentovali tím, že jsem souhlasil s obchodními podmínkami a tím není co řešit. Bohužel v podmínkách není nijak specifikovaný produkt. Na zákaznické lince jsem se proti rozhodnutí ohradil, ale bylo mi řečeno, že to je z hygienických důvodů. Druhý argument byl, že pokud je balení otevřené, tak nelze vrátit do prodeje. Což si myslím, že není pravda.

Důvod nepřijetí kvůli higieně bych samozřejmě chápal, ale nikoho na prodejně ani na zákaznické lince nezajímalo, že samostatné komponenty jsou zabalené zvlášť a tím pádem nemohly být použity. Pokud je tedy důvodem nepřijetí vrácení zmíněná hygiena, tak nechápu, kde je tedy problém, když holicí hlavy jsou zatavené v originálním balení a celý výrobek je viditelně nepoužitý.


Produkt

PHIOB371 Philips OneBlade QP2630/30


Požadované řešení

Rád bych zboží vrátil a dostal za něj své peníze zpět, neboť si myslím, že zboží jsem nijak nesnížil jeho hodnotu a prodejce ho může znovu nabízet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2020 18:14, před 5 lety

Podle § 1837 písm. g) občanského zákoníku není možné odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. Pokud však bylo zboží zabaleno zvlášť a spotřebitel pouze porušil hlavní obal, o své zákonné právo by přijít neměl. Vždy je však nutné posoudit, zda zboží bylo porušením obalu znehodnoceno nebo ne.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2020 19:15, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.