Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V listopadu 2019 jsem objednala zboží-2 ks pelíšek pro psy. Zboží jsem zaplatila, bylo doručeno, avšak kvalita byla více jak podprůměrná. Proto jsem zboží vrátila s tím, aby mi byly vráceny peníze. Do dnešního dne se tak nestalo. Komunikuji se společností e-mailem... pořád po mně chtějí bankovní údaje s tím, aby mi peníze vrátili. Už jsem jim je poslala třikrát, ale stále se nic neděje. Když je e-mailem upozorním, aby mi už konečně peníze vrátili, tak opětovně po mně chtějí údaje k účtu (které jsem však již několikrát poslala)... je to stále dokola... vyloženě si ze mně (myslím, že ze všech zákazníků) dělají legraci. Je to zahraniční společnost, která si zřejmě myslí, že je nedostižitelná. Je to skutečně vrchol drzosti se takto k zákazníkům chovat. To už nemluvím o tom, že zboží, které bylo doručeno, bylo nekvalitní, podúrovňové... zcela jinak vypadající než jak toto bylo inzerováno na Internetu. Nechci si připustit, že peníze za zboží již nikdy neuvidím, ale stále více mne uráží a zlobí fakt, jak arogantně se k zákazníkovi tato společnost chová. Tůmová
pelíšek pro psa (2 ks) - doručeno zcela nevyhovující kvality
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu a toto zboží navíc prodávajícímu vrátila, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.