Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.2. 2020 byla odeslána RR266719190CZ odesílatelem P. H. mě adresátovi Marku Mlejnkovi s adresou Čujkovova 50a Ostrava 70030 doporučenou zásilkou, u které mi odesílatel oznámil, že již 11.2.2020 ji má zpátky vrácenou. Se skenů, které mi odesílatel rovněž poslal jsou patrné tyto skutečnosti. Vrácena byla z důvodu adresát neznámý nebo se odstěhoval. Křížek mezi políčky. A obratem 5.2.2020 odeslána zpět ?
Již dříve mi nebyly některé doporučené zásilky oznámeny, ale naštěstí se mi je ve 14 denní lhůtě podařilo vyzvednout. S odesílatelem jsme dle mého názoru neudělali žádnou chybu a mi adresátovi vznikla škoda 54 korun za nové odeslání od adesílatele.
Jelikož mi chodí často povícero takovýchto doporučených zásilek a již v minulosti mi nebyla pošta např. oznámena, nabyl jsem dojmu, že někteří Vaši zaměstnanci si snad se mnou vyřizují účty.
Žádám o uhrazení škody, která mi vznikla a za opětovné poslání což činí 54 korun.
Dále žádám, aby celá věc byla prošetřena a z výše uvedených důvodů byli příslušní Vaši zaměstnanci přísně potrestáni. U této záležitosti se mi jeví úmysl víc než zjevný.
Případné skeny zásilky i dodacího lístku mohu doložit.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman