Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
na základě hodnocení v dTestu jsme zakoupili robotický vysavač LG VR62601LVM u společnosti Mall.cz. Několik týdnů fungoval normálně, ale 9. června 2014 spadl ze schodů a rozbil se. Ještě týž den jsem psal e-mail do společnosti Mall.cz, jak nejlépe dále postupovat. Nakonec jsem zvolil variantu reklamovat prostřednictvím prodejce. To jsme učinili 16. června 2014. 15. července 2014 přišel e-mail o vyřízení reklamace. Obrovským překvapením ale bylo, když zásilkovou službou dorazilo zboží se zamítnutou reklamací s protokolem ze servisu. Protokol je sepsán příšernou češtinou, údaje z černé skříňky vysavače neodpovídají tomu, co se skutečně stalo. To považuji za naprostou neúctu k zákazníkovi i ze strany firmy Mall.cz. 9. 6. 2014 jsem pro jistotu pořídil fotodokumentaci rozbitého vysavače na schodech a 17. července 2014 po neuznané reklamaci poslal foto s komentářem e-mailem do Mall.cz. 21. července 2014 dorazila odpověď se zamítavým stanoviskem. S celou záležitostí nejsme ochotni se smířit. S pozdravem Černý
Zajištění dodání nového výrobku.
|
Tweet |
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil, zejména se záruka nevztahuje na mechanické poškození. Pokud by poškození vzniklo v důsledku vadného senzorů schodů, prodávající by za vadu a s tím spojenou škodu na výrobku odpovídal.
Vážený pane Černý, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Mrzí nás, že jste s nákupem u nás nebyl spokojen. Prosím zašlete mi na emailovou adresu overeno@mall.cz číslo objednávky nebo reklamace. Na celou záležitost se s Vámi ráda podívám.
Veronika,
Mall.cz
Společnost MALL.cz se stále odkazuje na posouzení servisu a reklamaci neuznává. Ovšem vysavač rozhodně nebyl nevhodně používán. Cit. z části e-mailu z MALL:cz: "Byli bychom velice rádi, kdyby byla reklamace vyřízena k Vaší spokojenosti. Proto Vám můžeme doporučit v tuto chvíli požádat o posouzení jiné autorizované středisko, případně rovnou soudního znalce. Pokud usoudí, že je chyba na straně výrobce, tedy také naše, jelikož kupní smlouvu jste uzavřel s naší společností, budeme samozřejmě podle toho dále postupovat a budeme se plně řídit novým vyjádřením, které nám předložíte. Bohužel bez posudku, ze kterého bude toto patrné, nemůžeme podniknout žádné další kroky."
Je otázka, na kolik přijdou náklady na soudního znalce a kdo je v případě vyřízení reklamace v můj prospěch bude hradit. Když přinesu výrobek zpět k prodejci, musí prodejce opět zajistit posouzení v dalším servisu (autorizovaném středisku)? Nebo se stále bude ohánět tím původním nepravdivým posudkem? Prosím tímto dTest o radu. Děkuji!
Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
Vzhledem k uvedenému stanovisku společnosti stížnost uzavíráme a spotřebiteli doporučujeme konzultaci se soudním znalcem.
Hodnocení: