Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
12.10.jsem si objednala zboží,které mi po více jak měsíci dorazilo.Hned jsme viděla že zboží nechci,nebylo sice poškozené, ale kvalita,kterou slibovali,byla podprůměrná,boty na nože jsou neslušivé.Od podání reklamačního formuláře a až do dnešního dne my nebyli vráceny peníze.Nikdo semnou nekomunikuje, jednou za 3tydny mi arogantně odpoví ,že k reklamaci mám ještě něco specifikovat,ale již mě nenapíší co tím myslí.Jsou to zloději a já jsem bohužel naletěla.
Objednala jsem si boty,- dámské elegantní kožené boty Victoria
Mnou požadované řešení je vrácení peněz a já odešlu boty zpět.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna. Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, dopouští se rovněž přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.