Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V červnu jsem si objednala 2 mobilní telefony Lenovo. Oba telefony byli vadný tak jsem volala do firmy kde mi pani ochotně nadiktovala adresu kam mám telefoy poslat na reklamaci. Oba telefony jsem poslala a od firmy jsem dostala e-mail kde mi potvrdili příjem reklamace. Čekala jsem 30 dní a nic se nedělo tak jsem po uplynutí lhůty chtěla vrátit peníze ale od doby se mnou nikdo nekomunikuje ani telefonicky ani přes e-mail. Takže nemám ani telefony ani peníze (2960,-kč)
2x mobilní telefon Lenovo A260
vrácení peněz
|
Tweet |
Ustanovení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele stanoví, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Odstoupení je vhodné zaslat doporuečně, nejlépe s dodejkou.
Společnost byla o podaných stížnostech informována. Doposud se nerozhodla ke stížnostem vyjádřit. Z tohoto důvodu stížnosti uzavíráme pro nereakci subjektu. Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.