Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
v lednu letošního roku jsem koupil přes e-schop telefon Xiaomi Redmi 4A, který jsem objednal v předstihu pro mou dceru k narozeninám. Při jeho rozbalení (bohužel až v den narozenin) k údivu všech zúčastněných je v originálně zabalené krabičce telefon zn. Xiaomi a dobíjecí adaptér zn. Samsung bílé barvy a propojovací USB kabel černé barvy. Je toto normální??? Jedná se o originální zboží ???
Žádám neprodleně o vysvětlení a nápravu. Věřím, že se tak stalo nedopatřením.
zajíc v pytli
okamžitá výměna včetně doružení zdarma, výměna z ruky do ruky.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitel prostřednictvím podání další stížnosti (ID 39809) doplnil svůj popis skutkového stavu následovně:
"Po rozbalení telefonu první šok, viz předchozí stížnost,
Po „prvním“ spuštění telefonu další šok, je nutno se přihlásit k již stávajícímu účtu Xiaomi a zadat k tomuto mně neznámému účtu Xiaomi heslo, z čehož vyplývá, že telefon byl již používán!!! Já ani nikdo z rodiny žádný účet Xiaomi nemá a nikdy neměl!!! Bez přihlášení nelze telefon jakkoli ovládat, je nepoužitelný.
Paní na telefonické lince výše uvedené společnosti velice odměřená, telefon nestačí odeslat zpět, musí být ještě pojištěn a vše bude posuzovat vedení.... Že se nestydí."
K výše uvedenému pouze uvádíme, že nároky, které spotřebiteli vyplývají přímo ze zákona a které lze uplatnit prostřednictvím reklamačního řízení, nejsou v žádném případě podmíněny tím, zda je zboží pojištěno či nikoliv.
Zákazník nám zboží zaslal. Byl vystaven dobropis a 25.2. mu byla částka uhrazena.
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informaci potvrdit a stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.