Společnost


Central Import s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#39630Smíšené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2020, před 5 lety

Josef Klíma

Znění stížnosti

v lednu letošního roku jsem koupil přes e-schop telefon Xiaomi Redmi 4A, který jsem objednal v předstihu pro mou dceru k narozeninám. Při jeho rozbalení (bohužel až v den narozenin) k údivu všech zúčastněných je v originálně zabalené krabičce telefon zn. Xiaomi a dobíjecí adaptér zn. Samsung bílé barvy a propojovací USB kabel černé barvy. Je toto normální??? Jedná se o originální zboží ???
Žádám neprodleně o vysvětlení a nápravu. Věřím, že se tak stalo nedopatřením.


Produkt

zajíc v pytli


Požadované řešení

okamžitá výměna včetně doružení zdarma, výměna z ruky do ruky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2020 12:06, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 11:17, před 5 lety

Spotřebitel prostřednictvím podání další stížnosti (ID 39809) doplnil svůj popis skutkového stavu následovně:


"Po rozbalení telefonu první šok, viz předchozí stížnost,

Po „prvním“ spuštění telefonu další šok, je nutno se přihlásit k již stávajícímu účtu Xiaomi a zadat k tomuto mně neznámému účtu Xiaomi heslo, z čehož vyplývá, že telefon byl již používán!!! Já ani nikdo z rodiny žádný účet Xiaomi nemá a nikdy neměl!!! Bez přihlášení nelze telefon jakkoli ovládat, je nepoužitelný.
Paní na telefonické lince výše uvedené společnosti velice odměřená, telefon nestačí odeslat zpět, musí být ještě pojištěn a vše bude posuzovat vedení.... Že se nestydí."


K výše uvedenému pouze uvádíme, že nároky, které spotřebiteli vyplývají přímo ze zákona a které lze uplatnit prostřednictvím reklamačního řízení, nejsou v žádném případě podmíněny tím, zda je zboží pojištěno či nikoliv.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.2.2020 11:54, před 5 lety

Zákazník nám zboží zaslal. Byl vystaven dobropis a 25.2. mu byla částka uhrazena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 13:01, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informaci potvrdit a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2020 12:56, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 15:44, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.