Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zdena Škopková
Dle informace operatora O2 s r.o. stržené platby za SMS celkové výši 495 Kč ve prospěch společnosti Dimoco a.s. ve dnech 8.1.,15.1.,22.1.,29.1.,5.2.2020...NEOPRÁVNĚNĚ
Neoprávněné stržené částky -495,Kč za SMS
Žádost o okamžité zrušení služby, kterou jsem si nikdy neobjednala a vrácení neopravněně stržené částky-495,Kč zpět na můj účet!
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Ahoj Bobesska Bobesska,
My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.
Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!
Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.
Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz
S pozdravem
DIMOCO Team
Dobrý den měla bych dotaz ohledně mé stížnosti,zatím žádná odezva ani vrácení peněz. Děkuji za zprávu
V této fázi nevíme, zda se spotřebitelka obrátila na kontakty, které uvádí společnost, či zda neproběhla nějaká další komunikace. Proto stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat.
Drahý pane nebo paní,
Děkuji vám za vaši zprávu.
Kontaktovali jsme MPSC a zeptali jsme se, zda jste s nimi již v kontaktu. Odpověděli, že vám dne 12.02.2020 poslali e-mail, a požádali o postižené číslo mobilního telefonu, protože váš případ lze s ním jen zkontrolovat. Mohli byste prosím zkontrolovat složku SPAM, pokud jste obdrželi e-mail od MPSC a odpovědět s číslem mobilního telefonu, kde byly účtovány poplatky.
Děkuji.
S pozdravem
DIMOCO Team
Dobrý den, dekuji za info bohužel žádný mail od MPSC nemám.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.