Společnost


Elimat investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#39638Nevrácení peněz při odstoupení od smlouvy ze zdravotních důvodů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2020, před 5 lety

Jitka Cibulková

Znění stížnosti

Dne 29.7.2019 jsem prostřednictvím internetu koupila vouchery na kosmetické ošetření.Druhý den jsem na doporučení mého lékaře ošetření zrušila(prodělávám při mém onemocnění dlouhodobě biologickou léčbu) a po telefonické dohodě s Platan clinique vouchery vrátila.Začala tím mailová komunikace s paní P.,která přislíbila vrácení peněz do 30ti dnů.Pak už jen samé výmluvy,že peníze vrátí,mají technické problémy,peníze pošlou do konce týdne(jen nevím do konce kterého).Každopádně do dnešního dne peníze nemám.Zaslala jsem předžalobní výzvu a nyní čekám vrácení peněz do 14dnů.Pokud mi peníze nepřijdou,budu nucena se se svým nárokem obrátit na soud s návrhem na vydání platebního rozkazu.Jde o částku 5.070Kč,samozřejmě budu požadovat úrok z prodlení,jelikož se záležitost vleče více jak půl roku.


Produkt

Kosmetické ošetření injekční lipolíza


Požadované řešení

Vrácení peněz,odstoupení od zákroku bylo ze zdravotních důvodů a navrácení peněz bylo okamžitě přislíbeno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2020 10:26, před 5 lety

Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2020 11:31, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.