Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Vcera, tj. 10.unora jsem si byla v dobre vire koupit novy telefon. V dobre vire, v tom smyslu, ze je to zaruka CZ distribuce a i za "dobrou" cenu. Jak jsem se zmylila.
Nejprve sem se ptala na slevu pro stavajiciho zakaznika. Meli to i na plakatu. Na to mi bylo odpovezeno, ze nejsem staly zakaznik(jakoze coze?) ok. Tak jsem si davala vetsi pozor. Bohuzel jsem to neuhlidala.
Pan R. porad mluvil a mluvil a najednou sem pred sebou mela datovou simku za 850 Kc s tim, ze to musim do cervna platit a pak mi to prenda na telefonni cislo a budu platit o celych 100 Kc! Min!
Vubec datovou simku nevyuziju. V tom cervnu mi to pry uz udela bez tavazku. Pritom tam mam zavazek na dva roky.
No ok. Takze bereme telefon za 5 tisic a datovou simku. Pak sem si brala pouzdro, tvrzene sklo a pry maji akci, ze kdyz si vezmu 4 veci, tak 1 bude zdarma. Ok.
Do rana se mi to rozlezelo v hlave a pozadavala sem odstoupeni od smlouvy a doplaceni telefonu.
Odstoupit od smlouvy nejde(nebylo to ani 24 hodin) a ze, kdyz si necham ten telefon a pak budu chtit predelat datovou sim na volajici sim, tak musim v te same vysi
Chovani zamestnance
1000 Kc slevu nebo tablet. Pokud ne, tak je to klamava reklama.
|
Tweet |
Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů dle § 1829 občanského zákoníku je podstatné, zda-li byla smlouva uzavřena v obchodních prostorách společnosti (na pobočce), mimo ně nebo distančním způsobem. Byla-li smlouva sjednána distančním způsobem (přes internet, telefonicky, atd.) nebo mimo obchodní prostory, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dní a to bez udání důvodu. Tato lhůta počne běžet následující den ode dne, kdy spotřebitelce bylo poskytnuto úplné znění smlouvy (buď v listinné, nebo elektronické formě).
Pokud však byla smlouva uzavřena na pobočce, nemůže spotřebitelka uplatnit toto právo, pokud jí nebylo výslovně garantováno společností nad rámec zákona.
Spotřebitelka by mohla namítat neplatnost smlouvy, pokud by byla uvedena druhou stranou v omyl o rozhodující okolnosti. Spotřebitelka však musí tuto skutečnost prokázat.
Spotřebitelka by se mohla obrátit na Český telekomunikační úřad, který je subjektem příslušným pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v oblasti elektronických komunikací.
Pěkný den,
vaši stížnost jsem konzultoval přímo s vedoucím značkové prodejny.
Na značkovou prodejnu jste se dostavila s manželem na slevu pro mobilní telefon. Byla vám prezentována nabídka při novém zřízení mobilního tarifu a dále nabídka při získání slevy v rámci O2 Extra výhod.
Dle vyjádření konzultanta se vám více zamlouvala nabídka při novém zřízení služby s možností získání slevy na nákup vybraného zařízení ve výši 4000 Kč .
Konzultant dle vyjádření uvedl informaci, že SIM kartu, která byla zřízena může využívat váš syn, jelikož z rozhovoru vyplynulo i to, že pro syna plánujete v budoucnu mobilní tarif, využít.
Po sdělení všech podmínek vám i vašemu manželovi ohledně výše uvedené akce, vám nabídl konzultant ještě příslušenství s akcí 3+1. Tato akce byla taktéž využita a ochranné sklo nalepeno.
Za naší strany nebylo shledáno pochybení či nesdělení potřebných informací.
Co se týká možného odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě, to je možné provést a to za předpokladu, že byla sjednána tzv. na dálku, mimo kamennou prodejnu.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Stiznost budou jeste interne resit, ale reklamaci mi neuznali. A nevim, zda neco budou resit, protoze v Samoobsluze pisou uzavreno. Takze neverim, ze by neco resili. Je to slovo proti slovu.
Nedaji mi nic a jeste budu doplacet 4 tisice, misto 3 tisic.
Pozadali vyjadreni zmineneho zamestnance. Pry to bylo jinak, nez sem jim popsala ja.
Tudiz v dubnu od nich odchazim. Necham si pouze O2 TV a internet. Nebot uz mam koupene od nich zarizeni u T-mobile by mi ho jen pronajali.
Pěkný den,
vaše stížnost byla již našimi specialisty uzavřena a vyjádření vám bylo zasláno na email. Z naší strany nebylo ani při opětovném prověření vzniklé situace shledáno žádné pochybení.
Další požadavek na prověření není evidován.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Jeste sem Vam zpetne psala, ze si myslim, ze alespon tech tisic korun minus na ten telefon, bych zpetne mohla dostat.
Ale asi i to je problem a firmu by to polozilo.
To je zajimave, ze do telefonu mi Vase specialistka rikala, ze to jeste budou interne resit. Takze zase lzi. A ze je to uzavrene, sem videla taky.
Akorat pisemne mi to sdeleno v celem zneni nebylo. V meilu se pise, ze duvody mi volala specialistka. Rozepsane v emailu nejsou.
No nic, uz to nebudu resit. Za me zklamani na to, jak sem vsude O2 chvalila.