Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Tímto reaguji na všechny postižené a dávám návod na zrušení účtu u Singels50. Moje situace byla stejná jako u vás všech, kteří se snaží zrušit profil na Singels50 včetně nehorázných strhávání poplatků z účtu.
Situaci jsem začal řešit před týdnem, tj. 3.2.2020. Okamžitě jsem poslal výpověď do Lucemburska (doporučeně), to samé jsem jim několikrát psal na meil zakazniský servis(příloha- výpověd a podací lístek), kde se ozýval pouze automatický vzkaz ať vyčkávám, že se ozvou...Stále jsem je bomardoval meily, a světe div se, dnes 12.2.2020 jsem dosáhl svého a poslali potvrzení o ukončení plateb. Nebojte se jich lidičky, posílejte výpovědní meily včetně písemné výpovědi. Zrušit svůj profil nejde, pokud vám nezruší prémiové členství. Držím palce a věřte, jde to, ale stojí to nervy a čas.
Singels50
Rada všem postiženým.
|
Tweet |
Děkujeme za zaslání zkušeností s uvedenou společností. Jelikož však spotřebitel neuplatňuje vůči společnosti již žádný nárok, stížnost uzavíráme. Stížnost ale ponecháváme zveřejněnou, tudíž ostatní návštěvníci našich webových stránek mají možnost se s jejím obsahem seznámit.