Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39646Zrušení prémiového členství na Singels50

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 15 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2020, před 5 lety

Jiří Dlabola

Znění stížnosti

Tímto reaguji na všechny postižené a dávám návod na zrušení účtu u Singels50. Moje situace byla stejná jako u vás všech, kteří se snaží zrušit profil na Singels50 včetně nehorázných strhávání poplatků z účtu.
Situaci jsem začal řešit před týdnem, tj. 3.2.2020. Okamžitě jsem poslal výpověď do Lucemburska (doporučeně), to samé jsem jim několikrát psal na meil zakazniský servis(příloha- výpověd a podací lístek), kde se ozýval pouze automatický vzkaz ať vyčkávám, že se ozvou...Stále jsem je bomardoval meily, a světe div se, dnes 12.2.2020 jsem dosáhl svého a poslali potvrzení o ukončení plateb. Nebojte se jich lidičky, posílejte výpovědní meily včetně písemné výpovědi. Zrušit svůj profil nejde, pokud vám nezruší prémiové členství. Držím palce a věřte, jde to, ale stojí to nervy a čas.


Produkt

Singels50


Požadované řešení

Rada všem postiženým.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2020 09:24, před 5 lety

Děkujeme za zaslání zkušeností s uvedenou společností. Jelikož však spotřebitel neuplatňuje vůči společnosti již žádný nárok, stížnost uzavíráme. Stížnost ale ponecháváme zveřejněnou, tudíž ostatní návštěvníci našich webových stránek mají možnost se s jejím obsahem seznámit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.