Společnost


UNIPRODEX, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3965Neřešená reklamace výrobku, odstoupení od smlouvy, nepřebírání pošty, nulová reakce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2014, před 10 lety

Jana Semeráková

Znění stížnosti

Po krátké době nefunkčnost masážního polštáře, neřešená reklamace (Vámi převzetý rozbitý výrobek zaslaný poštou),Vámi převzetý dopis o odstoupení od smlouvy - opět žádná reakce,nepřezetý další dopis (již s předžalobní výzvou)!!! Píšete o zdvořilém přístupu ze strany zákazníka, ale jaksi chybí zdvořilý přístup ze strany Vaší!!! Podala jsem tedy trestné oznámení u Policie ČR,radila se s místní inspekcí a živnostenským úřadem i p. ing. Černým.Teď již zbývá jen soud, pokud nezačnete se mnou komunikovat - to opravdu považuji za zdvořilý přístup a dávám Vám tedy šanci Vaší chybu napravit! Pokud se mnou komunikovat nebudete, je mi líto!

S pozdravem Mgr. Jana Semeráková


Produkt

VITALLMAX - masážní polštář ( koupě 9.1.2013 )


Požadované řešení

Odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz (4990,- Kč)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2014 15:41, před 10 lety

Uplatnila-li spotřebitelka reklamaci v souladu s reklamačním řádem a ta nebyla vyřízena v nejzažší zákonné lhůtě 30 dnů, má právo na odstoupení od smlouvy. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a smluvní strany mají povinnost vrátit si vzájemná plnění.
Spotřebitelka by si měla uschovat všechny písemné doklady prokazující doručení, případně pokus o doručení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 16:46, před 10 lety

Společnost UNIPRODEX, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.