Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po krátké době nefunkčnost masážního polštáře, neřešená reklamace (Vámi převzetý rozbitý výrobek zaslaný poštou),Vámi převzetý dopis o odstoupení od smlouvy - opět žádná reakce,nepřezetý další dopis (již s předžalobní výzvou)!!! Píšete o zdvořilém přístupu ze strany zákazníka, ale jaksi chybí zdvořilý přístup ze strany Vaší!!! Podala jsem tedy trestné oznámení u Policie ČR,radila se s místní inspekcí a živnostenským úřadem i p. ing. Černým.Teď již zbývá jen soud, pokud nezačnete se mnou komunikovat - to opravdu považuji za zdvořilý přístup a dávám Vám tedy šanci Vaší chybu napravit! Pokud se mnou komunikovat nebudete, je mi líto!
S pozdravem Mgr. Jana Semeráková
VITALLMAX - masážní polštář ( koupě 9.1.2013 )
Odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz (4990,- Kč)
|
Tweet |
Uplatnila-li spotřebitelka reklamaci v souladu s reklamačním řádem a ta nebyla vyřízena v nejzažší zákonné lhůtě 30 dnů, má právo na odstoupení od smlouvy. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a smluvní strany mají povinnost vrátit si vzájemná plnění.
Spotřebitelka by si měla uschovat všechny písemné doklady prokazující doručení, případně pokus o doručení.
Společnost UNIPRODEX, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.