Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, chtěla bych za mého otce Jan Charousek, který uzavřel s Vaší společností telefonickou smlouvu o zasíláni holících břitů Goodshave Men (Reg) tuto smlouvu zrušit, neboťˇotec zemřel. Na telefonním, čísle 221191219, které je uvedeno jako zákaznický servis hovory nikdo nepřijímá.
Více již zaslané břity nebudeme přebírat (v rodině je nemá kdo využít).
Rpmana Slámová
Goodshare Men (Reg)
Zrušení dalšího zasílání zboží.
|
Tweet |
Uvedená kupní smlouva se po smrti spotřebitele stala součástí pozůstalosti. Pokud spotřebitel nepovolal ke správě pozůstalosti (např. v závěti) správce nebo vykonavatele závěti, spravuje pozůstalost dědic. Je-li dědiců více a neujednají-li si nic jiného, spravují pozůstalost všichni dědicové.
Kdo spravuje pozůstalost, vykonává její prostou správu. Pokud jsou při prosté správě cizího majetku spravovány peněžité prostředky, musí být vynaloženy obezřetně.
Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.
Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel (dědic) vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.
Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.