Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.3.2014 jsem učinila objednávku za 1443 Kč. Zaplatila jsem druhý den převodem z účtu. Zboží nepřišlo a ani po opakovaných urgencích jsem nedostala peníze zpět.
Byla to má druhá objednávka u tohoto prodejce, první jsem provedla zkušebně na dobírku a dopadla bezproblémově i když dodací lhůta byla trochu delší.
28.4.2014 jsem se domáhala vrácení peněz a zrušení objednávky z důvodu opravdu dlouhé dodací lhůty (zboží jsem již nepotřebovala). Následně se mi dostalo vysvětlení, že balíček byl ztracen poštou a prodejce čeká na reklamaci u pošty. Během června mi bylo sděleno, že reklamace u pošty byla prodejci uznána a že peníze mi určitě pošle, prý to chce mít vyřízeno do poloviny července. Je začátek srpna, od objednávky uplynulo půl roku. Nyní už se mi prodejce nedaří kontaktovat ani telefonicky ani e-mailem.
objednávka č. 22985
Vrácení peněz na účet.
|
Tweet |
Sjednává-li dopravu prodávající, nese nebezpečí na věci až do doby, než si spotřebitel zboží převezme. Spotřebitelka dále měla nárok na odstoupení z důvodu prodlení, poskytla-li prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží, kterou lze poskytnout i mlčky.
Odstoupením od kupní smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany jsou povinny vrátit si vzájemná plnění. Lhůta pro vrácení peněz v tomto případě není stanovena přímo ze zákona, proto by ji měla spotřebitelka určit v odstoupení.
Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.