Společnost


Martina Försterová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3966Nedodání zboží, nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2014, před 10 lety

Lenka Bičová

Znění stížnosti

Dne 5.3.2014 jsem učinila objednávku za 1443 Kč. Zaplatila jsem druhý den převodem z účtu. Zboží nepřišlo a ani po opakovaných urgencích jsem nedostala peníze zpět.
Byla to má druhá objednávka u tohoto prodejce, první jsem provedla zkušebně na dobírku a dopadla bezproblémově i když dodací lhůta byla trochu delší.
28.4.2014 jsem se domáhala vrácení peněz a zrušení objednávky z důvodu opravdu dlouhé dodací lhůty (zboží jsem již nepotřebovala). Následně se mi dostalo vysvětlení, že balíček byl ztracen poštou a prodejce čeká na reklamaci u pošty. Během června mi bylo sděleno, že reklamace u pošty byla prodejci uznána a že peníze mi určitě pošle, prý to chce mít vyřízeno do poloviny července. Je začátek srpna, od objednávky uplynulo půl roku. Nyní už se mi prodejce nedaří kontaktovat ani telefonicky ani e-mailem.


Produkt

objednávka č. 22985


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2014 15:01, před 10 lety

Sjednává-li dopravu prodávající, nese nebezpečí na věci až do doby, než si spotřebitel zboží převezme. Spotřebitelka dále měla nárok na odstoupení z důvodu prodlení, poskytla-li prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží, kterou lze poskytnout i mlčky.
Odstoupením od kupní smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany jsou povinny vrátit si vzájemná plnění. Lhůta pro vrácení peněz v tomto případě není stanovena přímo ze zákona, proto by ji měla spotřebitelka určit v odstoupení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2015 16:48, před 10 lety

Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.