Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
do této společnosti, která je dle recenzí i zde velice problemacická . Ale toho jsme si všimli až nyní :(
Objednali jsme si u nich nějaká trika. Která samozřejmě byla jiná než na fotografii. Dodána nekvalitní napodobeniny z Číny.
Psali jsem tedy na email společnosti, že odstupujeme od smlouvy.
A poslali jsme i vratkovou formulář. Kde byla uvedena adresa pro vrácení : Biskupský dvůr 1154/1 . postupně jsme společnost urgovali , kdy dostaneme vrácené peníze. Odpověď: "u nás žádný balíček není".
Po cca 18ti dnech se nám zásilka vrátila zpět.
Kontaktoval jsem tedy společnost znovu, proč nebyla zásilka převzata.
Odpověď: poslali jste to na sídlo společnsoti a né na naší pobočku (ale adrsu mi do dnešního dne nikdo neprozradil) . Ale na internetových stránkách není ani zmínka o nějaké pobočce a nikde to nejde dohledat . Společnost záměrně uvádí mylné informace, aby to lidem znechutila a zboží pak nevraceli .
Bohužel se jedná o novodobé šme...dy.
čínská napodobeniny trička : MERRY CHRISTMAS
Vrácení peněz, včetně poštovného u zásilky, které záměrně nepřevzali .
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
Pokud vám nebyla sdělena adresa může to být buď tím, že již nemáte právo vrátit zboží bez udání důvodu v zákonné lhůtě, nebo kolega nepochopil, že vám adresu má dát.
Adresa na formuláři je napsaná kvůli firmě a oficialitám. Následně je ale velmi jasně napsáno, že se balíček nemá posílat na tuto adresu. I přesto to občas někdo udělá.
Dny, které uběhly jsou ale vaší zásluhou.
Napište tedy prosím nový email, kde vysvětlíte tuto věc a samozřejmě dostanete ihned návod jak to udělat.
Zkuste ho prosím dodržet.
Děkujeme, Hezký den
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.