Společnost


Aleš Chudík

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39668Špatně dodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2020, před 5 lety

Silvie Nováková

Znění stížnosti

Objednala jsem si komplet služby po zaplacení žádná komunikace. Až když jsem to chtěla dat k řešení fa D.A.S. Přišlo mi vše na mail, ale byla to slátanina a věci, které jsem uvedla v dotazníku se s vypracováným jídelníček neslučovaly, takže ho nemohu používat, jelikož to mé onemocnění nedovoluje.Chtěla jsem vracení peněz, ale žádná odezva. Recenze negativní mažou a na fb hodnocení radši nemají.


Produkt

Komplet služby- Superpřeměna


Požadované řešení

Vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2020 07:23, před 5 lety

Vady provedené služby může spotřebitelka reklamovat, přičemž jde vlastně o smlouvu o dílo a zhotovitel odpovídá za výsledek své práce v okamžiku jejího dokončení.

Pokud poskytovatel služby odmítá přijmout reklamaci porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Nároky z vadného plnění se řídí zejm. § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, dle kterého platí, že vadně provedenou službu lze reklamovat, přičemž není-li to k povaze vady neúměrné, může spotřebitel požadovat nové provedení služby řádným způsobem. Není-li toto možné, má kupující právo odstoupit od smlouvy. Kupující má rovněž vždy právo žádat přiměřenou slevu. Při odstoupení od smlouvy je poskytovatel služby vrátit spotřebiteli to, čím plnil – tedy plnil-li peněžními prostředky, pak je povinen vrátit tyto peněžní prostředky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 19:52, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.