Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#39669Špatně uzavřené cestovní pojištění č.4187592062

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2020, před 5 lety

Martin Czerný

Znění stížnosti

Dobrý den.
Moje dcera Alžběta Czerná uzavřela v květnu 2019 cestovní pojištění. Její výslovné přání bylo ať tam není podmínka 90 dní návratu. Cena tomu potom odpovidala. Nyní při vyžadování pojistného plnění jsme zjistili,že není pojištěna, protože ona podmínka ve smlouvě je !!!!
Nečetla co podepisuje. Věřila v ústní dohodu.Nicméně žádám o důkladné vyšetření okolností se zaměstnancem jež smlouvu uzavíral. Domnívám se,že dceru uvedl v omyl.
Martin Czerný


Požadované řešení

Zpětné pojistne plnění Byla ošetřena u zubaře.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2020 14:26, před 5 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku ve smyslu § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podle skutkového stavu popsaného ve stížnosti by se mohlo jednat o uvedení spotřebitele v omyl při předsmluvním jednání o smlouvě. Takovéto jednání je způsobilé podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele ve vztahu k dané službě či výrobku. Byl-li spotřebitel uveden v omyl o rozhodující okolnosti, mohlo by to vést až k neplatnosti takového jednání.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Dozor nad dodržováním povinností stanovených na tomto úseku provádí dle § 23 odst. 8 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, Česká národní banka. Spotřebitel, který se domnívá, že došlo k porušení zákona na ochranu spotřebitele, má právo obrátit se na tuto instituci s podnětem k prošetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2020 14:44, před 5 lety

Vážený pane Czerný,

děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření k rukám pojistníka.

S pozdravem

Kancelář ombudsmana
Generali Česká pojišťovna a.s.

Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., kancelář ombudsmana, P.O.Box 305, 659 05 Brno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2020 21:51, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2020 09:34, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.