Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.
Moje dcera Alžběta Czerná uzavřela v květnu 2019 cestovní pojištění. Její výslovné přání bylo ať tam není podmínka 90 dní návratu. Cena tomu potom odpovidala. Nyní při vyžadování pojistného plnění jsme zjistili,že není pojištěna, protože ona podmínka ve smlouvě je !!!!
Nečetla co podepisuje. Věřila v ústní dohodu.Nicméně žádám o důkladné vyšetření okolností se zaměstnancem jež smlouvu uzavíral. Domnívám se,že dceru uvedl v omyl.
Martin Czerný
Zpětné pojistne plnění Byla ošetřena u zubaře.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku ve smyslu § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podle skutkového stavu popsaného ve stížnosti by se mohlo jednat o uvedení spotřebitele v omyl při předsmluvním jednání o smlouvě. Takovéto jednání je způsobilé podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele ve vztahu k dané službě či výrobku. Byl-li spotřebitel uveden v omyl o rozhodující okolnosti, mohlo by to vést až k neplatnosti takového jednání.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dozor nad dodržováním povinností stanovených na tomto úseku provádí dle § 23 odst. 8 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, Česká národní banka. Spotřebitel, který se domnívá, že došlo k porušení zákona na ochranu spotřebitele, má právo obrátit se na tuto instituci s podnětem k prošetření.
Vážený pane Czerný,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření k rukám pojistníka.
S pozdravem
Kancelář ombudsmana
Generali Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., kancelář ombudsmana, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.