Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39670Nevyřešená reklamace neoprávněného poplatku za přepravu zavazadla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2020, před 5 lety

Vítězslav Vilímek

Znění stížnosti

Společnost ČSA nereaguje na reklamaci podanou 2. 1. 2020 přes kontaktní formulář (společnost potvrdila její přijetí automaticky odesílaným mailem). Kopie textu ve formuláři:
Text Vaší zprávy: Vážení, při odbavování na let OK507 CPH-PRG dne 30.12.2019 jsem úředníkovi na přepážce předložil svoji věrnostní kartu Aeroflotu úrovně Elite s žádostí o odbavení jednoho kusu zavazadla bezplatně. Upozornil jsem jej, a to dvakrát v anglickém jazyce, že podle podmínek bonusového programu by mi mělo být zavazadlo přijato k přepravě bezplatně. Úředník i přesto trval na zaplacení dovozného ve výši 35 EUR (slovy: třicet pět euro), kterou jsem byl nucen uhradit svojí kreditní kartou. Jsem přesvědčen, že tento postup je v rozporu s podmínkami partnerského programu i podmínkami vyhlášenými Vaší společností na stránkách https://www.csa.cz/cz-cs/cestovni-informace/pred-letem/zavazadla/. Ihned po příletu do PRG jsem vyhledal kancelář ČSA, která ovšem byla uzavřena bez uvedení informací, na koho se obracet v případě nepřítomnosti obsluhy. V souvislosti s tím Vás žádám o nápravu a vrácení zaplaceného dovozného ve výši 35 EUR. Palubní vstupenku a doklad o zaplacení připojuji.


Požadované řešení

Náhrada neoprávněně vybraného poplatku ve výši 35 EUR.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2020 08:02, před 5 lety

Pokud mezi cestujícím a tuzemským leteckým dopravcem vznikne spor ohledně práv a povinností z přepravní smlouvy, je cestující oprávněn podat návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu (ADR) u České obchodní inspekce. V případě dopravce z jiného členského státu EU, Norska nebo Islandu se lze obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Více informací naleznete na následujícím odkazu: www.evropskyspotrebitel.cz.

Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.