Společnost


AUTO KÁPL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39677Navýšení ceny opravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2020, před 5 lety

Petr Krejčí

Znění stížnosti

Dobrý den, nechal jsem si minulý rok v září opravit auto poškozené od krupobití v autorizovaném servisu AUTO Kápl. V zakázkovém listě byla cena opravy stanovena odhadem na 50 000 Kč.
Podepsal jsem autoservisu plnou moc pro komunikaci s pojišťovnou, u které mám pojistné plnění pro živelné události do 50 000 Kč(spoluúčast 5 000
Kč). Na konci ledna mi autoservis poslal doplatek faktury, kde je vyčíslena částka za opravu 65 784 Kč s tím, že jim musím doplatit 20 784 Kč.
Snažil jsem se s majitelem panem Káplem domluvit a 4.2. 2020 jsem za ním zajel do autoservisu osobně. Pan Kápl mi arogantně sdělil, že pokud doplatek faktury neuhradím tak celou záležitost předá právníkovy. Prý můžou částku za opravu přesáhnout o 30 % a že není jejich chyba špatně zvolená pojistka.
11.2.2020 mi byla doručena předžalobní upomínku od advokátní kanceláře Radky Prokopové, ve které mě vyzývají k plnění dlužné částky a úroků do 7 dnů.
Pokud tak neučiním, tak budou dluh vymáhat soudní cestou.........


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že mne autoservis neinformoval o navýšení ceny za opravu. Počítám s doplacením dlužné částky (spoluúčast) do 50 000 Kč tj. 5 000 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2020 09:17, před 5 lety

Pokud byla cena díla určena odhadem (nikoliv rozpočtem), pak dle § 2612 občanského zákoníku existuje možnost překročení odhadované ceny díla. Pokud by zhotovitel zjistil, že je odhadovanou cenu třeba překročit podstatným způsobem, musel by spotřebitele o potřebě zvýšení ceny nejprve informovat. Spotřebitel má v takové situaci možnost od smlouvy odstoupit. Pokud však zhotovitel spotřebitele o potřebě zvýšení ceny neinformuje, nemá zhotovitel nárok na zaplacení rozdílu v ceně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2020 10:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.