Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při reklamovani tabletu joyplus DM-7 nebyla uznana reklamace usb konektoru,podle servisniho technika jsem to znicil svou chybou.dost to nechapu hlavne kdyz jsem ho nabijel asi 10x.jeste k tomu stale v obale takze se to nemelo jak poskodit.telefon mam asi 5 let nosim ho bez obalu a usb konektor pouzivam casto a nic s nim neni tak to fakt nechapu.takze sem ho reklamoval znovu s tim ze to zaplatim,ale hodne sem znechucen ze za to budou chtit 950kč pritom tato soucastka nemuze stat vic jak 50kč jsem vazne nasstvany timto jednanim
tablet JOYPLUS DM_7G, Android 4.2.2
neplaceni teto castky a priste nedelat se zakaznika blbce
|
Tweet |
Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek.
Spotřebitel by si měl buď trvat na uplatněném nároku vzniklém z odpovědnosti na vady, anebo přistoupit na placenou opravu. V takovém případě se jedná o smlouvu o opravě, kdy jsou podstatné náležitosti této smlouvy předmětem jednání a pokud spotřebitel nesouhlasí s cenou opravy, může se informovat o ceně v jiných servisech.
Dobrý den,
servis neuznal záruční opravu díky mechanickému poškození USB konektoru zákazníkem.
Prosíme tedy o znalecký posudek.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
reklamoval jsem ho znovu na vlastni naklady stalo me to 690kc.jinak nechapu jak to mysli mechanicke poskozeni to ze tam strcim nabijecku?to je snad jasne ze dochazi ke treni a tim je to mechanicke poskozeni ale nic bych nerekl kdybych mel tablet dejme tomu 2 roky a ne 2 mesice.nekoupil jsem si tablet abych cekal na nejake reklamace a znalecke posudky ale abych ho vyuzival uz tak jsem ze servisem ztratil mesic a pul jen s vasimy servisy.zaplatil jsem opravu:faktura cislo 140101188
Dobrý den pane Frydrychu,
faktura 140101188 je taktéž od CZC?
Děkuji.
Lukáš Boček
Dobrý den,ano faktura je taktéž od CZC.Na pobočce Rožnov pod Radhoštěm
Faktura viz. foto.
Děkuji
Zbyněk Frydrych
Dobrý den pane Frydrychu,
faktura je od našeho partnera, reklamace je tedy tímto ukončená. Jako ,,odškodnění" za dořešení vlastní cestou nabízím poukaz na další nákup v hodnotě 200,- s DPH.
Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace s produktem.
Lukáš Boček
Dobrý den.
Dobře sice nejsem spokojen,lepsi by byl poukaz v hodnote 500 ,kde si mám ten poukaz vyzvednout?
Děkuji Frydrych
Nechal bych odeslat na Vaší adresu:
Kulturní 1770
Rožnov p. Radhoštěm
Pokud adresa platí.
Děkuji.
LB
Ano plati
Dobrý den,
poukaz bude dnes odeslán na adresu. Poté prosím o ukončení stížnosti.
Děkuji.
Lukáš Boček
Hodnocení: