Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3968Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2014, před 10 lety

Zbyněk Frydrych

Znění stížnosti

Při reklamovani tabletu joyplus DM-7 nebyla uznana reklamace usb konektoru,podle servisniho technika jsem to znicil svou chybou.dost to nechapu hlavne kdyz jsem ho nabijel asi 10x.jeste k tomu stale v obale takze se to nemelo jak poskodit.telefon mam asi 5 let nosim ho bez obalu a usb konektor pouzivam casto a nic s nim neni tak to fakt nechapu.takze sem ho reklamoval znovu s tim ze to zaplatim,ale hodne sem znechucen ze za to budou chtit 950kč pritom tato soucastka nemuze stat vic jak 50kč jsem vazne nasstvany timto jednanim


Produkt

tablet JOYPLUS DM_7G, Android 4.2.2


Požadované řešení

neplaceni teto castky a priste nedelat se zakaznika blbce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2014 15:16, před 10 lety

Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek.
Spotřebitel by si měl buď trvat na uplatněném nároku vzniklém z odpovědnosti na vady, anebo přistoupit na placenou opravu. V takovém případě se jedná o smlouvu o opravě, kdy jsou podstatné náležitosti této smlouvy předmětem jednání a pokud spotřebitel nesouhlasí s cenou opravy, může se informovat o ceně v jiných servisech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2014 15:01, před 10 lety

Dobrý den,

servis neuznal záruční opravu díky mechanickému poškození USB konektoru zákazníkem.

Prosíme tedy o znalecký posudek.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.8.2014 19:09, před 10 lety


Zbyněk Frydrych

reklamoval jsem ho znovu na vlastni naklady stalo me to 690kc.jinak nechapu jak to mysli mechanicke poskozeni to ze tam strcim nabijecku?to je snad jasne ze dochazi ke treni a tim je to mechanicke poskozeni ale nic bych nerekl kdybych mel tablet dejme tomu 2 roky a ne 2 mesice.nekoupil jsem si tablet abych cekal na nejake reklamace a znalecke posudky ale abych ho vyuzival uz tak jsem ze servisem ztratil mesic a pul jen s vasimy servisy.zaplatil jsem opravu:faktura cislo 140101188

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.9.2014 15:14, před 10 lety

Dobrý den pane Frydrychu,

faktura 140101188 je taktéž od CZC?

Děkuji.
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.9.2014 07:04, před 10 lety


Zbyněk Frydrych

Dobrý den,ano faktura je taktéž od CZC.Na pobočce Rožnov pod Radhoštěm

Faktura viz. foto.

Děkuji
Zbyněk Frydrych

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2014 08:43, před 10 lety

Dobrý den pane Frydrychu,

faktura je od našeho partnera, reklamace je tedy tímto ukončená. Jako ,,odškodnění" za dořešení vlastní cestou nabízím poukaz na další nákup v hodnotě 200,- s DPH.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace s produktem.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.9.2014 09:01, před 10 lety


Zbyněk Frydrych

Dobrý den.

Dobře sice nejsem spokojen,lepsi by byl poukaz v hodnote 500 ,kde si mám ten poukaz vyzvednout?

Děkuji Frydrych

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2014 09:06, před 10 lety

Nechal bych odeslat na Vaší adresu:

Kulturní 1770
Rožnov p. Radhoštěm

Pokud adresa platí.

Děkuji.
LB

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.9.2014 10:22, před 10 lety


Zbyněk Frydrych

Ano plati

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2014 10:40, před 10 lety

Dobrý den,

poukaz bude dnes odeslán na adresu. Poté prosím o ukončení stížnosti.

Děkuji.
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.9.2014 11:28, před 10 lety


Zbyněk Frydrych

Hodnocení: