Společnost


Catchweed s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39680Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 16 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2020, před 5 lety

Miroslav Janouch

Znění stížnosti

Dne 7.2.2020 byla objednána montáž autoradia s navigací a přední a zadní kamerou, cena autoradia byla nabízena o 999,- Kč nižší než na webu a montáž v Příbrami byla nabízena za 2000,- Kč, po reklamaci 1 objednávky, kde byla cena o 999,-Kč vyšší, byla objednávka upravena, že místo snížení o 999,- Kč byla navýšena, kde montáž je již přes 4000,- Kč. Na dotaz, reakce jen s odkazem na sazebník. Na nabídku již neodpovídají. Neseriozní prodejce.


Produkt

montáž autoradia s navigací, přední a zadní kamera v Příbrami


Požadované řešení

1 potvrzená objednávka s cenou přes 16000,-Kč namísto snížení o 999,- Kč navýšena o více než 3000,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 16:38, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně výrobků a služeb. Pokud spotřebitel cenu služeb a výrobků po uzavření smlouvy bez souhlasu spotřebitele mění, mohou být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Spáchá-li společnost přestupek dle § 24 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/

Navíc k ujednání smlouvy, na základě něhož by mohla společnost po uzavření smlouvy jednostranně měnit cenu služeb a výrobků, by se nepřihlíželo a spotřebitele by tudíž nezavazovalo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2020 17:30, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.