Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39686Řidič, který nedokáže zastavit a vytisknout správné názvy jízdenek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2020, před 5 lety

Michal Novotný

Znění stížnosti

Dobrý den, nejsem typ člověka který by si neustále na cokoliv stěžoval ale už toho mám vážně plné zuby a určitě nás je víc. Od pondělí do pátku jednou za 14 dní jezdím domů autobusem od pivovaru z Malého Rohozce autobusem, který by měl správně dorazit ve 13:45 a místo tohoto uvedeného času jezdí o pár minut dřív nebo naopak dýl. To mě tolik netrápí ale plno lidí kteří někam pospíchají nebo potřebují stihnout přestup v Jablonci určitě ano. To je věc první. Dále mi každou jízdu pan řidič vytiskne úplně jiný název zastávky než mu důrazně a nahlas řeknu. Kdyby tam byl exekutor tak by z toho mohly být zbytečné problémy. Namačkává si tam náhodně co se mu hodí. To je věc druhá. A snad nejhorší věc je ta že pan řidič vůbec nestaví na zastávkách kde lidé vystupují a to se můžeme tlačítkem STOP umačkat několik vteřin ještě před samotnou zastávkou. Na tohoto řidiče je vážně potřeba to STOP zakřičet ! Dovedete si představit jak hrozné je to pro staré, nemohoucí babičky ? A to tímto autobusem jezdí mnoho seniorů. Jednu málem i skřípnul ve dveřích. Doufám že se tato stížnost k někomu dostane a začne se řešit. Děkuji

Informace z jízdenky:
Autobus 341
Řidič : 62913
IČO : 5666384
DIČ : CZ699005114
Linka : 530341/ 16
ČL : 41006/1266111


Produkt

Informace z jízdenky: Autobus 341 Řidič : 62913 IČO : 5666384 DIČ : CZ699005114 Linka : 530341/ 16 ČL : 41006/1266111


Požadované řešení

Potrestat a proškolit řidiče


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2020 10:23, před 5 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2020 09:32, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.