Společnost


GSM&PC-EU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3969Odmitnuti vymeny zbozi nebo vraceni penez

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 20 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2014, před 10 lety

Peter Hrin

Znění stížnosti

Dne 06.08.2014 kolem obeda jsem si na stanku fy GSM&PC-EU s.r.o. v OC Letnany koupil flipove pouzdro na Galaxy Note II.Hned po zakoupeni jsem se pokusil pouzdro nasadit,ale zoubky nedoklapli po celem obvodu kvuli nepresnosti vyroby.Kdyz jsem v 15:50 prinesl zbozi bud na vymenu nebo vraceni penez, zkusila pouzdro osadit jeste prodavacka, bohuzel s rovnakym neuspechem, nacez jeste vyzkousela druhe pouzdro z jedinych 2, ktere tam mela.Kdyz ani to nesedelo, sdelila mi, ze mi muze dat jine zbozi v hodnote pouzdra nebo vzit zbozi do reklamace, oboji jsem, samozrejme odmitl z pochopitelnych pricin - postradal jsem zakladni smysl takoveho jednani bez stipky selskeho rozumu a proklientskeho pristupu.
Kdyz jsem se ptal na vedouciho, byl jsem odkazan na jakousi ceduli s nazvem a sidlem firmy bez kontaktnich udaju.Prodavacka se dal se mnou odmitla bavit a zacala obsluhovat dalsiho klienta, coz taky povazuji za nehoraznost.


Produkt

sede flipove pouzdro na samsung galaxy note ii


Požadované řešení

Vraceni penez, o omluvu nebo vymenu do mesice nestojim, protoze pri takovem pristupu a kvalite, jaka mi byla nabidnuta (ani jedno pouzdro nesedelo), by se cela zalezitost velice pravdepodobne znovu opakovala s rovnakym vysledkem - nic jineho, nez vraceni penez, mi nepripada logicke


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2014 13:31, před 10 lety

Je-li na výrobku uvedeno, že je kompatibilní s jiným výrobkem, nebo pro něj určen, odpovídá prodávající za toto tvrzení dle § 2161 občanského zákoníku. V případě, kdy se ukáže, že výrobek nemá popisované vlastnosti, jedná se o tzv. nesplněnou jakost při převzetí. V takovém případě má spotřebitel nárok na uvedení zboží do souladu se smlouvou. Nebude-li to možné provést opravou nebo výměnou, může spotřebitel požadovat odstoupení od smlouvy. Jedná se však o reklamační řízení, na jehož vyřízení má prodávající ze zákona maximálně 30 dní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2015 11:38, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.