Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39694Problémy s dodáním zásilky č.03071597855

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2020, před 5 lety

Zdeňka Krausová

Znění stížnosti

Dne 10.02.2020 v 15,35 hodin byla převzata zásilka na depo Ćeské Budějovice.Dne 10.02. v 06,33 hodin byla přijata na depo Ústí nad Labem.Dne 11.02.v 08,08 hodin jsme zjistili v historii zásilky, že byla překročena kapacita zásilky. Telefonicky na č. 725 208 450 jsem zjišťovala situaci, bylo mi řečeno, že zásilka bude doručena následující den.Dne 12.02. jsem opět zjistila v historii zásilky , že byla překročena kapacita zásilky.Telefonickým dotazem jsem zjistila, že řidič , který měl zásilku vést, ten den nejel,protože nebyl vytížen, jeho zásilky si rozdělili další dva řidiči, ale náš balík tam zůstal , neboť údajně žádný z nich nejel naším směrem /Dolní Zálezly - cca 9 - 10 km od Ústí nad Labem./Vyrozuměli jsme odesílatele, aby případný postup vyřešil reklamací. Zásilka byla doručena až dne 13.02.2020 pracovníkem Geis Řehlovice.
S postupem pobočky Geis shora jsem nespokojena , zvláště proto, že se nejedná o první případ zásilky, která je nám doručována Geis tímto způsobem, a proto jsem se rozhodla již stížnost podat.


Produkt

viz shora


Požadované řešení

Zlepšit služby v doručování a komunikaci se zákazníkem a uvádět pravdivé údaje o doručování v historii zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2020 11:32, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2020 11:24, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.