Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, dne 27.1.2020 jsem si přes telefon objednala tarif RedHome, kde mám dva neomezené tarify a internet na doma. První problém nastal při predelavani tarifu kdy mi jedno z čísel tři dny nefungovalo, to se naštěstí po třech dnech vyřešilo. Dostala jsem termín příjezdu technika na zapojení internetu. Měl přijet 4.2.2020 mezi 12:30 až 14:30. Ten den ks tedy byla doma a čekala na technika, bohužel technik vůbec nedorazil a ani žádný hovor z jeho strany neprobehl. Volala jsem tedy asi v 15:30 ten den na infolinku Vodafonu kde by nedokázali říct proč technik nepřijel a že žádají technický požadavek protože jim tam nejde zadat nový termín. Do dnešního dne nemám stále zapojeny internet a ani žádný termín jsem ještě nedostala. Každý den volám na infolinku ale defakto se nedozvím nikdy nic nového. Byli poslané minimálně tři technické požadavky, které ale vůbec nic ne vyřešili. Přijde mi, ze společnost Vodafone nemá žádný zájem řešit situaci. Za celou dobu mi nikdo nevolal pořád volám jen já.
Pevny internet na doma
Chtěla bych vědět zda je jednání společnosti korektní. A dál by mě zajímalo zda mám možnost nějakým způsobem odstoupit od smlouvy při nesplnění podmínek ze strany společnosti. Nemám už trpělivost čekat na to jestli se mi někdo ozve a a konečně mi přijede zapojit internet.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, za kterou lze považovat i nečinnost při instalaci, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Pokud k takovémuto kroku ze strany společnosti nedojde a spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Hansová,
vidím, že jste tuto stížnost napsala téměř před měsícem - je nyní instalace pevného internetu vyřešená? Jestli potřebujete pomoci s něčím ohledně vašeho tarifu, kontaktujte nás přes https://tam.je/dotazdtest, rádi se na to s vámi podíváme.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Věc vyřešena.
Zdravím, paní Hansová,
děkuji za informaci. Jsem ráda, že se vše podařilo vyřešit :)
Přeji Vám krásný víkend.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Hodnocení: