Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Dne 10.8.2013 jsem v prodejně Deichmann Český Těšín zakoupila boty
značky FILA-DĚTSKÁ TENISKA 1 7142832/36 za pouhých 249kč protože byly ve slevě.
Boty byly používány 3měs. v roce 2013 a potom až v červnu a červenci 2014 a to ještě ne stále syn má více bot na výměnu.
Dne 5.8.14. jsem je šla s manželem reklamovat.Po příchodu do obchodu jsem manželovi řekla at' tam zajde on protože tam byla prodavačka se kterou mám již špatné zkušenosti její arogancí a jednáním.Po 5min.vyšel ven s papírem ale také s boty že mu reklamaci neuznala.Vzala jsem boty a šla tam opět já a řekla ji že z jakého důvodu ji neuznala? a řekla jí at' mi zavolá vedoucí na to se arogantně usmála a řekla že ona je vedoucí a že mi nic nedá !!Že obuv byla poižívána s již vzniklou vadou,,, na to jsem ji řekla že kluk šel ven s botou v pořádku a po chvíli přišel s komplet odlepenou špičkou také jsem ji ukázala že druhá bota se začíná také odlepovat ale ona stále tvrdila to samé dokola ,nechápu jak mi to může tvrdit když u toho nebyla a stále mě osočovala že to není pravda.! Já bych určitě neposlala klukas rozlepenou botou aby si někde ublížil a to vím nejlépe já jak to bylo.Na to mi začala vykládat o obuvi z CCC,BAT'A a už nevím jaké stále mi něco přirovnávala ale já neřešila obchody kde mají jaké ale reklamaci bot kde jsem před ní i četla proč tam napsala do rek.listu výměna zboží když já chtěla peníze tvrdila mi že to chtěl manžel což neni vůbec pravda.Myslím si že paní vedoucí z Těšína uznává reklamace komu chce kdo se ji líbí a tak,již jednou jsem u ní reklamovala a bylo mi to zamítnuto když jsem jela do jiného obchodu Deichmann bylo vše bez prpblémů vyřešeni a jednání prodavače na pravém místě a tahle paní z Těšína neumí jednat s lidmi a je moc arogantní.Také byly úplně propadlé paty až do mřížek no zdřejmě to byl asi i důvod slevy snad špatný materiál nevím.Také pracuji v obchodním domě a řeším tyhle věci a vím jak to chodí a neuznávám reklamaci jak kdo vypadá.Moc ráda jsem u Vás nakupovala jak sobě tak synovi jak jarní zimní atd.ale nyní jsem byla vážně moc zklamána přístupen.Možná by nebylo špatné kdyby o reklamacích rozhodoval nějaký reklamant a né prodavačka..vedoucí..
Pokud mi budou vráceny peníze budu ráda ale pokud ne nic na tom nezměním a z 249kč nesbohatnu ale mrzí mě to... ten přístup k zákazníkům řídím se ( Zákazník náš pán )
|
Tweet |
V případě, že již uplynulo více než 6 měsíců od převzetí výrobku a spotřebitel s výsledkem reklamace nesouhlasí, měl by prokázat, že se o vadu jedná. Důkazní břemeno ohledně existence vady leží v tuto chvíli na něm, pokud byla reklamace zamítnuta a písemně odůvodněna. Je také možné, že na žádost spotřebitele může sama společnost přistoupit na znovuposouzení reklamace.
Nejsilnějším důkazním prostředkem je znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážená paní Zubová,
děkujeme za Váš podnět a Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.
Vámi popisovaná záležitost nás velice mrzí. Věřte, že spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě, proto necháme celou záležitost prověřit u oblastní vedoucí prodeje, která je přímou nadřízenou dané prodejny Deichmann v Českém Těšíně.
Pro usnadnění celé komunikace Vás prosíme o sdělení kontaktu na Vás (e-mail či telefonní číslo) na náš e-mail service-cz@deichmann.com.
Předem děkujeme za Váš kontakt,
s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Na žádost společnosti Deichmann-obuv s.r.o. stížnost přeřazujeme na ni, aby se mohla vyjádřit.
Vážená paní Zubová,
ještě jednou děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Jak jsme Vás již informovali, celou záležitost jsme nechali prověřit oblastní vedoucí prodeje dané prodejny Deichmann v Českém Těšíně. Mrzí nás, že došlo k Vámi popisované situaci a v rámci neopakování se podobné situace někdy v budoucnu bude daný personál proškolen v této oblasti zákaznických služeb.
Oblastní vedoucí prodeje rovněž prověřila postup při vyřízení dané reklamace a je přesvědčena o tom, že o reklamaci bylo rozhodnuto správně. Dovolte nám, prosím, informovat Vás o skutečnosti, že zaměstnanci prodejen firmy Deichmann jsou odborně proškoleni ve věci vyřizování reklamací a tedy kompetentní o reklamacích rozhodovat. Věřte, že našich zákazníků si velice vážíme a že jejich spokojenost je pro nás na prvním místě. V tomto případě však bylo rozhodnutí prodejny o reklamaci správné.
Pevně věříme, že nám i nadále zachováte svoji přízeň!
S pozdravem a přáním všeho dobrého
Váš
Deichmann tým
Spotřebitelka prostřednictvím jiného formuláře sdělila ke stížnosti následující:
Dobrý den, jsem si jistá že reklamace byla na mé straně oprávněná ale je samozřejmostí že budete híjit své zaměstnance.Samozřejmě jsou proškolení atd. jako je to všude také pracuji s lidma a přijímám reklamace ale jednám s něma na úrovni né jak paní vedoucí z Českého Těšína.Mohu to tedy napsat tak-hle znám paní z mládí a nevím zda má nějaký komplex z mládí ke mě a řeší to takovým způsobem.To bude asi kámen úrazu a tím to je nechtěla jsem to tady plést ale nic jiného mě nenapadá.Každopádně jsem velmi zklamaá a v DEICHMENU si už obuv nezakoupíme a můj názor? Myslím že nejsem jediná kdo o Vás tak-hle hovoří.Každopádně Vám moc děkuji za ochotu a čas na mě a přeji Vám hezký zbytek dne. Zubová Martina