Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#3970Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2014, před 10 lety

Martina Zubová

Znění stížnosti

Dobrý den
Dne 10.8.2013 jsem v prodejně Deichmann Český Těšín zakoupila boty
značky FILA-DĚTSKÁ TENISKA 1 7142832/36 za pouhých 249kč protože byly ve slevě.
Boty byly používány 3měs. v roce 2013 a potom až v červnu a červenci 2014 a to ještě ne stále syn má více bot na výměnu.
Dne 5.8.14. jsem je šla s manželem reklamovat.Po příchodu do obchodu jsem manželovi řekla at' tam zajde on protože tam byla prodavačka se kterou mám již špatné zkušenosti její arogancí a jednáním.Po 5min.vyšel ven s papírem ale také s boty že mu reklamaci neuznala.Vzala jsem boty a šla tam opět já a řekla ji že z jakého důvodu ji neuznala? a řekla jí at' mi zavolá vedoucí na to se arogantně usmála a řekla že ona je vedoucí a že mi nic nedá !!Že obuv byla poižívána s již vzniklou vadou,,, na to jsem ji řekla že kluk šel ven s botou v pořádku a po chvíli přišel s komplet odlepenou špičkou také jsem ji ukázala že druhá bota se začíná také odlepovat ale ona stále tvrdila to samé dokola ,nechápu jak mi to může tvrdit když u toho nebyla a stále mě osočovala že to není pravda.! Já bych určitě neposlala klukas rozlepenou botou aby si někde ublížil a to vím nejlépe já jak to bylo.Na to mi začala vykládat o obuvi z CCC,BAT'A a už nevím jaké stále mi něco přirovnávala ale já neřešila obchody kde mají jaké ale reklamaci bot kde jsem před ní i četla proč tam napsala do rek.listu výměna zboží když já chtěla peníze tvrdila mi že to chtěl manžel což neni vůbec pravda.Myslím si že paní vedoucí z Těšína uznává reklamace komu chce kdo se ji líbí a tak,již jednou jsem u ní reklamovala a bylo mi to zamítnuto když jsem jela do jiného obchodu Deichmann bylo vše bez prpblémů vyřešeni a jednání prodavače na pravém místě a tahle paní z Těšína neumí jednat s lidmi a je moc arogantní.Také byly úplně propadlé paty až do mřížek no zdřejmě to byl asi i důvod slevy snad špatný materiál nevím.Také pracuji v obchodním domě a řeším tyhle věci a vím jak to chodí a neuznávám reklamaci jak kdo vypadá.Moc ráda jsem u Vás nakupovala jak sobě tak synovi jak jarní zimní atd.ale nyní jsem byla vážně moc zklamána přístupen.Možná by nebylo špatné kdyby o reklamacích rozhodoval nějaký reklamant a né prodavačka..vedoucí..


Požadované řešení

Pokud mi budou vráceny peníze budu ráda ale pokud ne nic na tom nezměním a z 249kč nesbohatnu ale mrzí mě to... ten přístup k zákazníkům řídím se ( Zákazník náš pán )


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2014 13:13, před 10 lety

V případě, že již uplynulo více než 6 měsíců od převzetí výrobku a spotřebitel s výsledkem reklamace nesouhlasí, měl by prokázat, že se o vadu jedná. Důkazní břemeno ohledně existence vady leží v tuto chvíli na něm, pokud byla reklamace zamítnuta a písemně odůvodněna. Je také možné, že na žádost spotřebitele může sama společnost přistoupit na znovuposouzení reklamace.
Nejsilnějším důkazním prostředkem je znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.8.2014 16:29, před 10 lety

Vážená paní Zubová,

děkujeme za Váš podnět a Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.

Vámi popisovaná záležitost nás velice mrzí. Věřte, že spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě, proto necháme celou záležitost prověřit u oblastní vedoucí prodeje, která je přímou nadřízenou dané prodejny Deichmann v Českém Těšíně.

Pro usnadnění celé komunikace Vás prosíme o sdělení kontaktu na Vás (e-mail či telefonní číslo) na náš e-mail service-cz@deichmann.com.

Předem děkujeme za Váš kontakt,
s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 11:03, před 10 lety

Na žádost společnosti Deichmann-obuv s.r.o. stížnost přeřazujeme na ni, aby se mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.8.2014 17:07, před 10 lety

Vážená paní Zubová,

ještě jednou děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

Jak jsme Vás již informovali, celou záležitost jsme nechali prověřit oblastní vedoucí prodeje dané prodejny Deichmann v Českém Těšíně. Mrzí nás, že došlo k Vámi popisované situaci a v rámci neopakování se podobné situace někdy v budoucnu bude daný personál proškolen v této oblasti zákaznických služeb.

Oblastní vedoucí prodeje rovněž prověřila postup při vyřízení dané reklamace a je přesvědčena o tom, že o reklamaci bylo rozhodnuto správně. Dovolte nám, prosím, informovat Vás o skutečnosti, že zaměstnanci prodejen firmy Deichmann jsou odborně proškoleni ve věci vyřizování reklamací a tedy kompetentní o reklamacích rozhodovat. Věřte, že našich zákazníků si velice vážíme a že jejich spokojenost je pro nás na prvním místě. V tomto případě však bylo rozhodnutí prodejny o reklamaci správné.

Pevně věříme, že nám i nadále zachováte svoji přízeň!

S pozdravem a přáním všeho dobrého

Váš
Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2014 10:55, před 10 lety

Spotřebitelka prostřednictvím jiného formuláře sdělila ke stížnosti následující:

Dobrý den, jsem si jistá že reklamace byla na mé straně oprávněná ale je samozřejmostí že budete híjit své zaměstnance.Samozřejmě jsou proškolení atd. jako je to všude také pracuji s lidma a přijímám reklamace ale jednám s něma na úrovni né jak paní vedoucí z Českého Těšína.Mohu to tedy napsat tak-hle znám paní z mládí a nevím zda má nějaký komplex z mládí ke mě a řeší to takovým způsobem.To bude asi kámen úrazu a tím to je nechtěla jsem to tady plést ale nic jiného mě nenapadá.Každopádně jsem velmi zklamaá a v DEICHMENU si už obuv nezakoupíme a můj názor? Myslím že nejsem jediná kdo o Vás tak-hle hovoří.Každopádně Vám moc děkuji za ochotu a čas na mě a přeji Vám hezký zbytek dne. Zubová Martina

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.