Společnost


Butterfly Destiny s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39702Zrušení účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2020, před 5 lety

Vojtěch Procházka

Znění stížnosti

Dne 16.března 2019 jsem přesně podle obchodních podmínek zažádal o zrušení účtu, a to tak, že jsem informoval podporu a následně odeslal písemnou výpověď adresovanou do sídla provozovatele. Dopis se mi po měsíci vrátil s razítkem "Nevyzvednuto". Proto jsem tento postup opakoval znovu, ale dopis se mi opět vrátil jako nevyzvednutý. Kontaktoval jsem podporu ale ta mě znovu odkázala na obchodní podmínky a na zaslání písemné výpovedi.


Produkt

Seznamte.se


Požadované řešení

Zrušení členství, popř. i vrácení peněz za platby které mi byly odečteny z účtu po zaslání písemné výpovědi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2020 14:51, před 5 lety

Dle obchodních podmínek společnosti platí, že v souladu s bodem 14 odst. 5 těchto obchodních podmínek je uživatel povinen zaslat provozovateli na adresu jeho sídla výpověď v písemné formě, přičemž ještě před odesláním je nutné o této výpovědi informovat společnost elektronicky prostřednictvím formuláře dostupného na webových stránkách společnosti. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti: podpora@butterflydestiny.cz. Navíc fakt, že si prodávající dopis nevyzvedne, bez dalšího neznamená, že vypovězení smluvního vztahu by nebylo účinné.

Výpověď je zpravidla smluvně zaručená možnost ukončení smluvního závazku. Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím sjednané výpovědní doby (viz § 1998 odst.1,2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2020 17:27, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.