Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#39703Nemožnost dodatečného objednání nábytku k likvidaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2020, před 5 lety

Miroslav Svoboda

Znění stížnosti

Dobrý den. Včera,12.2.2020 jsem zakoupil pohovku + nějaké drobnosti v ceně cca 18 000 Kč.Prodej byl v pořádku, prodavačka se nám opravdu hodně věnovala a informovala nás podrobně o všem možném. Bohužel v množství informací nám zřejmě uniklo, že Vámi zajišťovaná služba zpětné ekologické likvidace staré pohovky se musí objednat současně při prodeji. Alespoň tak mne dnes informovala Vaše zaměstnankyně na info lince. Dost dobře nemohu pochopit, proč to nelze udělat dodatečně a zaplatit elektronicky kartou.Jedná se o malý gauč do 2 m. délky a termín dopravy k nám domů je 18.2.2020 č. objednávky je 118 172. Bylo mi řečeno, že to prostě nejde, resp. že by byla nutná nová návštěva prodejny, vrácení peněz na můj účet a zároveň nové zaplacení pohovky včetně poplatku za likvidaci. A že by mi to navíc ještě nemuselo být takto vyřízeno. Byli bychom rádi, kdyby se ukázalo, že dáma na info lince neměla pravdu.
S pozdravem Miroslav Svoboda, telefon 776 034 640 guide@centrum.cz


Požadované řešení

Dodatečná objednávka pohovky k likvidaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2020 10:53, před 5 lety

Nárok popsaný spotřebitelem ve stížnosti, tedy nárok na poskytnutí určité nadstandadtní služby současně s uzavřením kupní smlouvy, nevyplývá konkrétně ze zákona a řídí se tedy pouze smluvním ujednáním mezi spotřebitelem a prodejcem, resp. obchodními podmínkami dané společnosti.

Ze stížnosti nevyplývá, že by bylo spotřebiteli při předsmluvním jednání sděleno, že objednávka nadstandardní služby nemusí být objednána současně s koupí výrobku, proto patrně není možné uvažovat o tom, že byl spotřebitel o této skutečnosti uveden v omyl.

Spotřebiteli proto doporučujeme opětovný pokus o domluvu s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2020 17:26, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.