Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Neopávněně naúčtovaný poplatek.
Dne 3.10.2019 jsem se prihlasila na seznamovaci portal SINGLES50, kde mi bylo nabidnuto Premiove clenstvi po dobu 6 mesicu v hodnote 1650Kc, po zvazeni jsem se prihlasila , clenstvi zaplatila , na ucet spolecnosti , kde byl poplatek nauctovan ke dni5.10.2019, smlouvu jsem si precetla a souhlasila s podminkama vypovedi, ze pokud budu chtit smlouvu vypovědět tak, nejpozději 4 dny před ukoncenim clenstvi.. Me clenstvi trva, smlouvu jsem zatím nevypověděla ,profil mam aktivni, ale dne 9.02.2020 z meho uctu byly odvedeny peníze v hodnote 4788 Kc bez jakéhokoliv upozorneni, uvedomeni na ucet této seznamovaci spolecnosti BE2 S.A.R.L LUXEMBOURG LU. Tato castka vůbec neodpovida dalšímu prodluženému clenstvi na 6 mesicu…
Tato transakce je naprosto neopravnena, nicim nepodlozena a troufam si tvrdit,ze jde o kradez..
Po overeni skutecnosti jsem se okamzite obratila dne 11.2.2020 na zakaznicky servis spolecnosti a popsala danou situaci, zaslala jsem vypis z meho uctu se strzenou castkou, zaslala jsem potvrzeni emailem o mem clenstvi, zaplaceni a jeho trvani.
Zaroven jsem na tyz email odeslala okamžitou vypoved smlouvy. Na tento email mi prisla nasledujici zprava
[Ticket#2020021210021761] re: Vypoved smlouvy
Děkujeme, že jste nám napsali!
Vezměte prosím na vědomí, že náš systém zpráv třídí emaily podle data, kdy byly odeslány (od nejstaršího). Pokud odešlete více nových e-mailových zpráv, zobrazí se mezi posledními, takže odpověď na Váš dotaz může být tímto zpožděna.
Vážíme si, že jste nás kontaktovali. Jeden z našich kolegů se Vám brzy ozve!
Přejeme Vám hezký den!
Váš zákaznický servis
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Ale bohužel na predesly email s informaci o neopravnenem strhnuti castky z meho uctu za další clenstvi, aniz by mi smlouva vyprsela, jsem nedostala zadnou odpověď. a take zadny operator me nekontaktoval.
Vzhledem k nedodrzeni smlouvnich podmínek ze strany spolecnosti zadam vas touto cestou o overeni skutecnosti.
Zadam o okamžitou napravu, vraceni castky zpet na muj ucet , a take zadam o vypoved smlouvy, clenstvi, po potvrzeni všech nalezitosti chci zrusit svůj profil.
|
Tweet |
Co se týče délky trvání závazku a výše ceny na původně ujednané období, platí, že byla-li smlouva o prémiovém členství uzavřena na dobu určitou, v řešené věci na dobu 6 měsíců, pak smluvní závazek zaniká uplynutím takto sjednané doby. Společnost může po spotřebiteli požadovat zaplacení kupní ceny výhradně v té výši, ve které byla stranami sjednána.
Ohledně zmíněné automatické prolongaci platí následující. Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána. V logice výše uvedeného má pak spotřebitel právo na vrácení peněžní částky rovnající se poplatku za obnovení členství na dalšího půl roku.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.