Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží jsem si objednala na konci října, platba proběhla předem, aby přišlo do Vánoc. Nepřišlo. Po 72 dnech od objednávky jsem podala reklamační formulář na vrácení peněz. Prošla již 30 denní lhůta na vyřízení reklamace a peníze nikde. Dnes zboží přišlo a v naprosto děsné kvalitě. Bohužel nevím kam zboží zaslat zpět. Stránky jsou zablokovány. Objednala jsem 3 teplákové soupravy cca 1095 Kč/ks. Asi je nepoužijeme ani na chatu na zahradu. Silonový materiál...hrůza.
Ráda bych svých cca 3000 Kč zpět.
Pánská stylová tepláková souprava Barva: Red Light grey H, Velikost: L......Pánská stylová tepláká souprava Barva: black B-193, Velikost: M......Pánská stylová tepláková souprava Barva: Dark gray H, Velikost: L
Vrácení peněz na účet
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitelka taktéž žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.