Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Karta byla reklamována s vadou vyteklých ložisek, s tím, že karta je v oblasti pod zadním ventilátorem znečištěna mastnotou. Karta se vrátila z reklamace, závada uznána nebyla, neprojevila se! Avšak při přebírání karty mastnota byla stále viditelná. Tudíž závada evidentně přetrvává. Kartu jsem nepřevzal. Zatím v řešení. Dřívější problémy s kartami sapphire se řešily dobropisem a vyteklá ložiska byla častou závadou.
RE14028291
Dobropis.
|
Tweet |
Nejsme schopni posoudit, zda se jedná o vadu nebo nikoli. To přísluší prodávajícímu. Nebude-li spotřebitel souhlasit se stanoviskem prodávajícího, může si nechat vypracovat znalecký posudek. Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek.
Dobrý den pane Rafaji,
jelikož se jedná o neprojevenou závadu, prosím o vyzvednutí grafické karty a případné nahrání videa s vadou, abychm mohli přeposlat kartu s videem na výrobce.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.