Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3973Reklamace GK 7950 VAPOR-X

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2014, před 10 lety

Vít Rafaj

Znění stížnosti

Karta byla reklamována s vadou vyteklých ložisek, s tím, že karta je v oblasti pod zadním ventilátorem znečištěna mastnotou. Karta se vrátila z reklamace, závada uznána nebyla, neprojevila se! Avšak při přebírání karty mastnota byla stále viditelná. Tudíž závada evidentně přetrvává. Kartu jsem nepřevzal. Zatím v řešení. Dřívější problémy s kartami sapphire se řešily dobropisem a vyteklá ložiska byla častou závadou.


Produkt

RE14028291


Požadované řešení

Dobropis.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2014 15:36, před 10 lety

Nejsme schopni posoudit, zda se jedná o vadu nebo nikoli. To přísluší prodávajícímu. Nebude-li spotřebitel souhlasit se stanoviskem prodávajícího, může si nechat vypracovat znalecký posudek. Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2014 15:07, před 10 lety

Dobrý den pane Rafaji,

jelikož se jedná o neprojevenou závadu, prosím o vyzvednutí grafické karty a případné nahrání videa s vadou, abychm mohli přeposlat kartu s videem na výrobce.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 14:23, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.