Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39736Nedodání zboží a poplatek z prodlení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2020, před 5 lety

Pavel Šmátrala

Znění stížnosti

Na přelomu listopadu a prosince 2019 mne na můj mobil (číslo jsem jim neposkytl) oslovila společnost s nabídkou holícího strojku a průběžných dodávek žiletek Goodshave Men do 14 dnů. S nabídkou jsem souhlasil, čímž dle mého názoru byla uzavřena smlouva po telefonu. Zboží však do dnešního dne mi nebylo dodáno. Navíc o dodání již nestojím vzhledem k zjevné neserioznosti firmy. Vtom mi 10.2. přišla upomínka od zákaznického servisu společnosti MYLANO, PO Box 18, 120 00 Praha 2 s výzvou k zaplacení poštovného a balného ve výši 149Kč a poplatku s prodlení ve výši dalších 59Kč. Na upomínce je uvedeno číslo faktury 17342130, číslo předplatného 789679, datum splatnosti 9.1.2020 a datum tisku 28.1.2020. Jednak se domnívám, že název této společnosti je smyšlený, v žinostenském rejstříku jsem ji nenalezl a z názvu nelze poznat zda se jedná o fyzickou či právnickou osobu. Pokoušel jsem se dovolat na číslo uvedené na faktuře 227 191 219, ale marně.


Produkt

holící strojek a žiletky Goodshave Men


Požadované řešení

Prosím o radu jak se v této situaci zachovat. Domnívám se, že na vzhledem k tomu, že jsem zboží neobdržel, smlouva nebyla naplněna a tudíž je neplatná. Rovněž pravděpodobně smyšlené obchodní jméno společnosti nebo podnikatele - fyzické osoby mi dává další důvod proč na upomínku nereagovat.

Za vaší reakci předem děkuji.

Pavel Šmátrala


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2020 08:23, před 5 lety

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2020 16:06, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.