Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u společnosti Vevio.cz jsem nakoupila dne 4.10.2019, první balíček mi dorazil 21.10.2019 a zbytek pak v průběhu 14 dní. bohužel kvalita je otřesná a já využila dle zákona, možnosti odstoupit od smlouvy do 14 dní. Bohužel dodnes peníze nemám. Poslala jsem stížnost na ČOI, podala trestní oznámení na policii (ti mi minulý týden řekli, že když jsem zboží obdržela, jedná se o soukromoprávní spor a s tím mi nepomůžou). Poslal jsem jim zboží na udanou adresu (ta na stránkých ještě v řijnu byla), ale nikdo si balík nepřevzal a vrátil se mi zpět. Pokud se mi čas od času někdo ozve, chtějí mi dát poukaz ve 110% hodnotě nákupu, ale o ten nestojím a dle zákona ani nemusím. v obchodních podmínkách to v říjnu neměli, ale dnes je tam, že kupon přijmout musím. K čemu je nám prosím zzák. č. 89/2012 Sb § 1832 odst. 1 věty druhé zák., když ho nemám jak vymáhat a dodavatel ho nemusí respektovat?
doteď jsem navíc za zboží nedostala fakturu a ani to nikoho v tomto státě nezajímá.
Oblečení
Navrácení peněz
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Tohoto práva nemůže být zbavena. K ustanovení obchodních podmínek, které toto právo spotřebitelky vylučuje nebo omezuje, se nepřihlíží.
Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.