Společnost


Cupidi Bellator Holding & Co, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:91
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39745Neuznaná reklamace - eshop Velomont

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2020, před 5 lety

Milena Venhodová

Znění stížnosti

Zboží dle objednávky bylo zaplaceno 6.12.2019, doručeno 17.1.2020 ihned v tento den prostřednictvím reklamačního formuláře na jejich stránkách podána žádost o vrácení zboží. Zároveň jsem je informovala mailem. Po urgování reklamace 28.1. odpověděli, že mám vyplnit reklamační formulář. Po upozornění, že tak již bylo provedeno jsem obdržela jejich odpověď, kde jako důvod odmítnutí reklamace společnost uvedla:

je nám to velice líto, ale musíme Vaši žádost o reklamaci zamítnout z důvodu nesplnění podmínek pro otevření reklamačního protokolu.

Důvodem zamítnutí je: potřebujeme reálné foto produktu, nikoliv z internetu

Pakliže si přejete pokračovat v žádosti o reklamaci, prosíme Vás o dodání potřebných informací či dokumentů.

Podala jsem prostřednictví jejich webových stránek reklamaci znovu, tentokrát s reálným fotem jimi dodaného zboží.(dne 5.2.2020).
A od té doby už se neozvali.


Produkt

Pánská zimní bunda Ranger , dark blue-B, velikost XL s nápisem Salomon


Požadované řešení

Požaduji sdělení kam mohu zboží vrátit a přeji si vrátit zpět peníze na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2020 16:28, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva a od smlouvy odstoupila ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí peněžní prostředky spotřebitelce vracet, pokud mu spotřebitelka neprokáže, že mu vrátila zboží. Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ani ve výše uvedeného lhůtě, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2020 18:14, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.