Společnost


Elimat investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#39747Nevrácení peněž

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2020, před 5 lety

Andrea Altmanová

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na Vás s pomocí ohledně nevrácení peněz společnosti Platan Clinique, u které jsem dne 5. 8.2019 zakoupila voucher na kosmetické ošetření v hodnotě 6.930,- Kč. Než se tak stalo, informovala jsem se, zda-li bude možno tento využít i na opavské pobočce, kdy mi bylo sděleno, že ano. Nejprve mi byl několikrát temrín přeobjednán a nakonec jsem se dozvěděla, že byla opavská pobočka zručena. Z tohoto důvodu jsem chtěla vrátit peníze, ale přes 8 emailů vedených od 23.10. 2019 s K. P., vedoucí zákaznického oddělení a několik telefonních hovorů se zaměstnankyněmi této společnosti (V. aj.), které sdělily, že můj požadavek předají, se do dnešního dne nic nestalo, na poslední dva emaily už ani p. P. nereaguje. Co se dá, prosím, v tuto chvílí dělat, můžete mi, prosím, pomoci s vrácením peněz? Děkuji za Vaše rady! S pozdravem Altmanová


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2020 18:32, před 5 lety

Pokud společnost neposkytne službu, za kterou spotřebitelka zaplatila, ani v dodatečné lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku. Spotřebitelka v takovém případě může žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2020 11:25, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.